العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 29-11-2012, 06:46 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
للاهمية لكى يعرف الكل (يجب على الجميع الدخول)

طبعا العنوان واضح طبعا معظم المنتى دلوقتى يعرفنى بس فى حاجه واحده بس ميعرفهاش عنى غير حوالى 10 بس فى المنتدى وانا عايز الكل يعرف مش واحد انا كنت عامل فى موضوع اخى يحيي اشرف وطبعا الكل يعرفه مش محتاج اوضح كان عامل موضوع اعتراف للجميع وكان كتب فيه سنه الحقيقى انا كنت عامل مشاركه بسنى بس طبعا قليل اوى الى شفوها عشان هى مش فى اول صفحه على العموم انا عندى 13 سنه حاليا وابتدين اسوق من حوالى سنه كده كنت بتعمل ودلوقتى احسن بكتييييييييييير ما شاء الله يعنى بعرف اسوق وخلاص انا قولت اعمل الموضوع ده عشان فى ناس كتير اوى بتقولى يا استاذ ويا باشا وانا مش عايز اخدع حد بس يا ريت الناس متفتكرش ان سنى الصغير ده معناه ان معنديش خيره فى السيارات طب انا مسجل فى المنتدى ده من امتى والمواضبع الى انا بعملها دى معناها ايه ده الى هحسه لو انا مكنكوا بس يا ريت الناس متستهونش بكلامى وخبرتى فى العربيات انا اعرف ما شاء الله كل انواع العربيات الى فى مص وموديلتها من اول مابص عليها عشان اعرف الفروق بين كل فئه وموديل الصنع واعرف كويس كماليات العربيه كلها واعرف فى العفشه واعرف فى التوكيلات وقطع الغيار و 80% بعرف فى الموتور ولسه بتعلم فيه لازم اقول لكل الناس انها تصدقنى وانا مستعد لاى امتحان عن السيارات فى المنتدى هههههه مش بهزر وعلى فكره انا من kg1 والله وانا بحب السيارات كنت دائما بستنى لغايط ميجيبوا الجرنان بس طبعا مكنتش فاهم كان ايه بس اكيد كان الاهرام واجيب مقص وكيس اقطع صور العربيات واحطها فيه وفى سنه اولى ابتدائى بدات اتعلم يعنى ايه عربيه وبتشتغل ازاى وحجات بسيطه كده وشويه شويه بئيت افهم ماركات السياراتوالكماليات لغايط على حوالى سنه 5 ابتدائى بئيت اعرف 75 % عن السيارات عموما وفى السادسه ابتدائى اصبحت 90% وسجلت فى المنتدى وطبعا استفدت بدرجات غير عاديه عن السيارات ودلوقتى ما شاء الله عندى خبره كبيره فى مجال السيارات وده السبب الى مخلينى احم احم محضرش الاجنماعات ومترشحش للانتخابات انا قولت اقول عشان نفسى الناس تعرف وعشان احضر الاجنماعات بعد كده وكده استريحت لما عملت الموضوع ده وللتاكيد اسمى محمد اشرف عندى 13 سنه والصف الثانى الاعدادى مدرسة فهمى عبد المجيد الاعداديه بنين امام القنصليه الصينيه وساكن فى محرم بك و .............الخ ههههههههههههههههه قولت بياناتى من الالف الى الياء وعلى فكره كل المواضيع المصوره من المعرض انا الى كنت بصور وبكتب التقرير واعمل الموضوع ومش نقله ولا مخلى اخى هو الى يصور ده للعلم فقط انا عندىانا دائما عندى هواية السيارات ويا ريت قريب تعملوا مقابله فى اسكندريه فى اجازة نصف السنه كده عشان عايز اجى المرادى بئه واعتبرونى اخوكم الصغير فى مجال السيارات ويسعدنى دائما اكون معاكم وفعلا فعلا انا بحبكم من كل قلبى كفايه بئه بحسن اعيط اصلى انا من صفاتى انى حساس ذياده عن اللزوم يله مع السلامه هروح اعيط شويه وهجى مع السلامه وجزاكم الله خيرا

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 29-11-2012, 06:55 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لكى يعرف الكل (يجب على الجميع الدخول)

قديم 29-11-2012, 06:57 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

محمد أشرف ويحيى أشرف بالرغم من سنكما الصغير لكن خبرتكما فى عالم السيارات تسبق عمركما كثيراً
مش عارف لما تكبروا ها تعملوا ايه
تمنياتى لكما بالنجاح فى الحياه الدراسية والعملية ونشوفكم من كبار تجار السيارات فى مصر

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 29-11-2012, 06:59 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hal71 مشاهدة المشاركة

: 01FDAB~189::0 1FDAB~189:

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 29-11-2012, 07:00 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه هه

ياعم متعيطش اصل انا كمان حساس هتلاقينى جمبك دلوقتى عاملين بركة مية هههههههههههه

بص عادى الانسان مش بسنه ابدا الانسان بمبادئه واحترامه وخبرته وطبعا استمر فى هوايتك وربنا يوفقك لكل خير