العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 29-08-2010, 07:11 AM
harizy harizy غير متواجد حالياً

harizy will become famous soon enough
افتراضي رد: EX Saloon OR Super Saloon

باشا أحسنت الاختيار والعربية فعلاً مناسبة لسعرها من حيث إمكانيتها وقطع غيارها وصيانتها، وعقبال مليون كيلو
قديم 30-08-2010, 08:28 AM
mohamedhag mohamedhag غير متواجد حالياً

mohamedhag is on a distinguished road

انا بعد ما قريت التقرير دا خايف جدا جدا اجيبها
انا كان معايا النترا 2007 الشكل الجديد وكنت عاوز اغير واجيب السوبر صالون
بس بصراحة خايف جدا انت بتقول مش عارف تجيب ال 180 ولا اكتر
انا كنت بجيبها في الانترا بسهوووووووووووووووولة جداااااااااااااااااا ومقفل عليها العداد
حيرتني شكلي هجيب النترا اوتومتك
قديم 30-08-2010, 10:25 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة harizy مشاهدة المشاركة

باشا أحسنت الاختيار والعربية فعلاً مناسبة لسعرها من حيث إمكانيتها وقطع غيارها وصيانتها، وعقبال مليون كيلو

ميرسي قوي ياباشا الله يكرمك يارب وعلشان كدة انا حاسس إنها فعلا الصفقة الأنجح فبي السوق المصري دلوقتي.

قديم 30-08-2010, 10:33 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedhag مشاهدة المشاركة

انا بعد ما قريت التقرير دا خايف جدا جدا اجيبها
انا كان معايا النترا 2007 الشكل الجديد وكنت عاوز اغير واجيب السوبر صالون
بس بصراحة خايف جدا انت بتقول مش عارف تجيب ال 180 ولا اكتر
انا كنت بجيبها في الانترا بسهوووووووووووووووولة جداااااااااااااااااا ومقفل عليها العداد
حيرتني شكلي هجيب النترا اوتومتك

بص ياباشا أنا والله محتار أقولك إيه بس الأول لاحظ الإلانترا الـ2007 الي كانت معاك كانت مانيوال ولا ؟ دا غير إنك بتقول حتى لو هتكرر الإلانترى تاني هتجيبها أوتوماتيك.
ثانيا إختلاف الي بيسوق من واحد للتاني ولو على نفس العربية.
ثالتا أنا بصراحة وبكل أمانة هقولك على حاجة أنا بتكلم على الإي إكس صالون اوتوماتك وإنتا بتتكلم على السوبر صالون ياعني فرق مش صغير في السعر ودا كمان كان عاملي فرق بين عربيتي والإلانترا ياعني لو كان الكاش يكمل معايا تمن الإلانترى أوتوماتك كنت جيبتها والإختلاف في الراي لا يفسد للود قضية يارجالة.
إنما إنتا إحتياجاتك لازم تحددها بنفسك وبناء على الي يلزمك فعلا هل إنتا عايز عربية هتقعد معاك تلات أربع سنين زي عبيتك القديمة دي وتغير يبقى عليك وعلى الإلانترا ولا عايز عربية تقعد تتغل معاك 10 ولا 15 سنة ومش في دماغك تغير خالص أو بيع وتفضل شادة حيلها ماتفتحشي بقها ؟ علشان كدة إخترت الصني.

قديم 30-08-2010, 02:53 PM
الصورة الرمزية Abu_mazen
Abu_mazen Abu_mazen غير متواجد حالياً
من انا؟: أمجد الكيال
التخصص العملى: Management Information Systems
هواياتي: الكمبيوتر والقراءة والسيارات

Abu_mazen has a spectacular aura aboutAbu_mazen has a spectacular aura about

الف مليون مبروك يا د/ اسلام وربنا يباركلك فيها ويبعد عنك الشر , فعلا العربية النسيان صني صفقة رابحة جداُ وهى عربية ممتازة وبالمناسبة ابن عمي وهو مهندس ويمتلك الصني 2010 نفس الفئة اوتوماتيك اللون الاسود وعامل بيها لحد دلوقتي فى العداد حوالى 37 الف كيلو فى اقل من سنة وماشاء الله ممتازة جداً وعملية ولذلك فهي صفقة ناجحة فى فئتها 0 وربنا يسعدك بيها إن شاء الله0