العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > باسات PASSAT

قديم 23-04-2010, 09:41 PM
الصورة الرمزية عماد الخواجة
عماد الخواجة عماد الخواجة غير متواجد حالياً
من انا؟: الخواجة
التخصص العملى: تصليح السيارات الجولف
هواياتي: تبادل الاراء

عماد الخواجة is a jewel in the roughعماد الخواجة is a jewel in the roughعماد الخواجة is a jewel in the rough
افتراضي رد: اخر اخبار الباسات الtsi

<HR style="COLOR: #869bbf; BACKGROUND-COLOR: #869bbf" SIZE=1> <!-- / icon and title --><!-- message -->
استاذ _ خالد تحيلتى لك اولا انت على حق فى كل المسميات التى ذكرتها ثانيا زي ما قلت قبل ذلك انا عندما قلت فيتيس tsi انا اقصد السيارات ال tsi بس علشان انا بتكلم عى العطل اللى فى السيارة وهو (الفيتيس ) فانا قلت الملخص بتاع السيارة كلها وهو tsi وعلى العموم حقق علية اذا كنت لم افسر المعلومة بالطبط وانا اهنيك على سيارات عئلتك وهى الباسات والايبيزاوالاوكتافيا وربنا يباركلك فيهم وانا فى انتظارك لعمل صيانة لاى سيارة فيهم مجانا لكى انتهزها فرصة واوريك العيوب بتاعت الفيتيس يااااااااااا قصدى السيارات tsi
<!-- / message -->
قديم 23-04-2010, 09:49 PM

عماد الخواجة is a jewel in the roughعماد الخواجة is a jewel in the roughعماد الخواجة is a jewel in the rough

الاستاذ الفاضل الدكتور خالد اسامة انا كتبت لك رد ودعوة وانا يزدنى شرف بدعوتك
قديم 05-10-2010, 12:50 AM
Umoussa Umoussa غير متواجد حالياً

Umoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to behold

الموضوع مش محتاج الضجة الجامدة دي...

أيوة الفتيس الد DSG فيه مشكلة وحلها سهل مش كيمياء والفتايس القديمة بتتعدل وبتبقى زي الجديدة برضو مش كيمياء

المختصر المفيد:
الفتيس فيه عيوب: الإجابة أه... ول حد من ملاك العربيات لاحظ إن العصاية علقت والفيوز رقم 30 محروق وغيره والعيب فضل زي ما هو زالفيوز اتحرق تاني يعرف إن الفتيس محتاج تصليح...

أكيد مش حقول طريقة الإصلاح ولا إيه الي بيحصل في الفتيس علشان مكنش قطاع أرزاق ناس تانية
قديم 07-10-2010, 03:21 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Umoussa مشاهدة المشاركة

الموضوع مش محتاج الضجة الجامدة دي...

أيوة الفتيس الد DSG فيه مشكلة وحلها سهل مش كيمياء والفتايس القديمة بتتعدل وبتبقى زي الجديدة برضو مش كيمياء

المختصر المفيد:
الفتيس فيه عيوب: الإجابة أه... ول حد من ملاك العربيات لاحظ إن العصاية علقت والفيوز رقم 30 محروق وغيره والعيب فضل زي ما هو زالفيوز اتحرق تاني يعرف إن الفتيس محتاج تصليح...

أكيد مش حقول طريقة الإصلاح ولا إيه الي بيحصل في الفتيس علشان مكنش قطاع أرزاق ناس تانية
طيب ماتعمل معايا واجب وخليك سبب للارزاق وتفدنى بخبرتك العالية الواضحة وتعرفنى طريقة الاصلاح واية اللى بيحصل فى الفيتيس علشان اثبت لنفسى ان الموضوع مش محتاج كل هذة الضجة وبخبرتك نستفيد يا استاذ
قديم 08-10-2010, 01:02 AM
Umoussa Umoussa غير متواجد حالياً

Umoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to beholdUmoussa is a splendid one to behold

حسألك أنا سؤال بسيط

في حد بيحط صباعه في عينه؟

وأنا لو عايز أقول كنت قولت، بس لو كنت قولت سعادتك كنت حتتهمني بإفشاء الأسرار وتقطيع الأرزاق

ولا أنا كلامي غلط؟

لمعلومات سعادتك بس، أنا متخصص في إلكترونيات السيارات (إيموبلايزر، إيرباج، عدادات، كنترولات الموتور والفتيس وABS وكنترولات أخرى)

وبشتغل في معظم الأوروبي والكوري والياباني

وربنا يكرمك ويوسع رزقك