العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-12-2008, 11:12 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله مصر موتورز الاولى (بالصور)

دايما مستعجل يا ايمن .... ادينا اتغلبنا
الاسامي واضح انها ماشيه مع الصوره .... بس اخر اسمين مش في الصوره
قديم 13-12-2008, 11:24 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

دايما مستعجل يا ايمن .... ادينا اتغلبنا
الاسامي واضح انها ماشيه مع الصوره .... بس اخر اسمين مش في الصوره
مين قالك هو انت كنت معاهم ...
بوب الجامد جامد صحيح مش لايق على اللى فى الصورة ولا يونس نيسان..
لانسر ستايل شفناه قبل كدة... ابيزا فينههههههههه ابو كاب يعنى ممكن.....
ونور يعنى لو هو الأخير يبقى يمشى مع اللى فى الصورة بتاعتة...

ياريتنى كنت معاهم...ptmnlo123per1106
وبعدين لو أبو نورا واحمد انور مش موجودين فى الصورة كاتب أسمائهم لييييييييييييييييييه

وحتى العملة اللى معاهم مش واضح فئتها بس متهيألى ال500 جنيه الجديدة اللى عليها صورتى

وبعدين احنا هنفضل نغلب على طول عاوزين نجرب الذل شوية اشمعنا اخونا الزملكاوية ...

فيها اية لما نشرب بق من الكاس بتاعهم...

بس احنا خدنا بق واكرعناptmnlo123per144

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 14-12-2008, 12:24 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

مين قالك هو انت كنت معاهم ...
بوب الجامد جامد صحيح مش لايق على اللى فى الصورة ولا يونس نيسان..
لانسر ستايل شفناه قبل كدة... ابيزا فينههههههههه ابو كاب يعنى ممكن.....
ونور يعنى لو هو الأخير يبقى يمشى مع اللى فى الصورة بتاعتة...
ptmnlo123per144
انا عايز اعرف تعليقك على كل واحد و يعنى ايه (جامد صحيح مش لايق على اللى فى الصوره ولا يونس نيسان)؟؟
انا كده مش فاهمك وحاسك بتتريق وهيبقى فيه ptmnlo123per184
وهنجيب رجالتى انا ويونس وهنقفل المنطقهptmnlo123per195

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 14-12-2008, 01:28 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

انا اقدر ياباشا والله بجد كان نفسى اشفكم جميعا.....ptmnlo123per110 5

وبعدين الواحد لما يقرا الكلام بتاع كل واحد فى المنتدى بيرسم فى خياله شخصية معينة ممكن تتوافق مع الحقيقة وممكن لأ... عشان كدة كان كلى شغف وفضول لأن أرى واقع وحقيقة الشخصية اللى راسمها لكل شخص من واقع مشاركاته وطريقة كلامه وخلافه

وربنا يديم المحبة مابنا يا جاااااااااااااااااااامد ptmnlo123per1146

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 14-12-2008, 01:44 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

ايمن باشا انت عارف انك حبيبى من الاول واحنا عالم اوروبى وزى بعض
بأذن الله تكون موجود معانا فى المقابله الجايه ونتشرف بيك وبباقى الناس اللى محضروش المقابله دى

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس