العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 19-09-2010, 08:28 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
عاجل هام الى كل ممتلكين لاسيتى او دايو كما يسميها البعض

الحمد الله ربنا وفقنى وقدرت اوصل لكل ما يخص لاسيتى

اى حد محتاج قطع غيااار مهما كانت او يعمل صيانة العربية يعرفنى

واى حاجة متعلقة بالعربية دى هتكون فى بورسعيد علشان نبقى متفقين يعنى سواء صيانة او قطع غيار كل دة فى بورسعيد

فالى يحتاج اى حاجة يكلمنى وانا اقولة يعمل اية ولو عاوزنى معاة مفيش اى مشكلة

وبالنسبة لسير الكاتينة فالشركة منزلاة ضمان مدى الحياة يعنى ان شاء الله مش محتاج تغييير

بردة لو محتاجين اى حاجة للعربية من كوريا بردة عندى الى يجيبلكم الكلام دة

انتم تأمرو بس ومش عاوز اى حد يقلق من صيانة العربية دى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 28-09-2010, 10:39 AM
pigens pigens غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مراجع داخلي
هواياتي: الرحلات

pigens is on a distinguished road
افتراضي رد: هام الى كل ممتلكين لاسيتى او دايو كما يسميها البعض

باشا
صباح الفل
انا عندى واحده هنا فى مصر و انا بعد اذنك سجلت نمرتك علشان لو فى حاجه اكلماك
بس انا محتاج افهم جزء سير الكاتيينه
شكرا على مجهودك
قديم 28-09-2010, 10:54 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

شكرا لمجهودك يا استاذ حماده
بس يا ريت تعمل موضوع بعنواين مراكز الصيانه
و اسعار قطع الغيار و الصيانات ان وجد
علشان تبقي الافاده للجميع

حـازم خـضـر

قديم 28-09-2010, 11:31 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

حماده باشا بعد اذنك ممكن تكلما شويه عن العربيه لانى انا لسه شايفها امبارح على البحر وبصراحه عجبتنى جدا فا ياريت تكلمنا شويه عنها يعنى سعرها وامكانيتها و بلادها والثبات على السرعات وياريت لو عنك شويه صور يباء 10%10 معلش هتقل عليك شويه لكن استحملنى

كريم على
قديم 09-10-2010, 01:29 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

اولا انا بتأسفلكم جدا ع التأخير فى الرد بسبب انشغالى فى الدراسة
بيجينس صباح الفل عليك انت وانا تحت امرك فى اى وقت
وبالنسبة لسير الكاتينة فدة سير بيتوصل بالكرنك علشان يدور عامود الكامات يعنى هو الى مسؤال عن حركة الماتور فى شركات بتنزل السير دة جلد ودة بيتغير يأما كل 60 الف كيلو او 80 الف كيلو حسب ما هو مكتوب فى كاتالوج العربية وفى شركات تانية بتنزلة جنزير او حديد الاتينن واحد ودة مش بيتغير الا نادر جدا يعنى بيبقى مصمم ان عمرة يكون من عمر المكنة وعشان كدة الشركة منزلاة ضمان مدى الحياة فالسير دة عندى وعندك فى العربية اللاسيتى حديد مش جلد بس كدة يا سيدى دة موضوع السير وانا تحت امرك فى اى استفسار تانى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024