العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل تثق بشفرولية افيو
نعم 39 41.94%
لا 34 36.56%
ربما 21 22.58%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 93. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 05-08-2010, 06:49 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايكم فى الافيو الكورى

كمان ممكن اعرف يا odaoda انت راكب اية دلوقتى

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 06-08-2010, 03:23 PM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة odaoda مشاهدة المشاركة

ثايتة؟؟
طب انا كان واللة العظيم فيها ما كانت ثابتة بعد ال120
مفيش الكلام دة نهائى العربية بتطير بعد ال120 مش تاخد بيها غرزة لااااااااا
بتطير
عارف اعلان رينو لوجان صحيح جامدة بس مبتطرش
لا دى بتطير بقى فالهوا
والله ال160 دى انا كان قلبى هيقع وهى ماشية عليها وكنت فمتنتهى الاستغراب
ارجوك متقلش حاجة مش حقيقية عشان الناس متصدقش وتجيبها على انها فعلا ثابتة
لكن اصلا انا بقول لكل الناس الى هيمشى بعهد ال 120 يبقى بيقتل نفسة وربنا يعافينا ويعافيكم جميعا
استاذي الكريم حضرتك الكلام الي انتي بتقولي دة ماشي انت شايف انو بيحصل في عربيتك ولكن ممكن السبب يكون من عربيت حضرتك محتاج تربيط عفشة زبط زوايا الاطارات مش مظبوطة محتاج تربيط قواعد موتور مش علشان حصل كدة مع حضرتك يبقي العربيات كلها كدة
وبدل حضرتك بتقول كدة علي العربية اشتريتها لية ولو اشتريتها ومكنتش تعرف مخليها معاك لحد دلوقتي
اتاكد حضرتك من ان العربية سليمة مليون في 100% وبعد كدة نقول
ومشكلة الار بي ام كان معايا كورسا 2006 وتأفيل منصور وكان فيها ايضا مشكلة الار بي ام دي يعني مش في العربية دي بالظبط
وحلها سه جددااااا بتفك فلتر الهواء ويتنضف كويس اوي او يتغير وتنظيف الانجكشن وكل دة بايد حضرتك واستحالة يحصل كدة تاني الا كل فين وفين وعن تجربة شخصية
قديم 06-08-2010, 07:19 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.gunners مشاهدة المشاركة

استاذي الكريم حضرتك الكلام الي انتي بتقولي دة ماشي انت شايف انو بيحصل في عربيتك ولكن ممكن السبب يكون من عربيت حضرتك محتاج تربيط عفشة زبط زوايا الاطارات مش مظبوطة محتاج تربيط قواعد موتور مش علشان حصل كدة مع حضرتك يبقي العربيات كلها كدة
وبدل حضرتك بتقول كدة علي العربية اشتريتها لية ولو اشتريتها ومكنتش تعرف مخليها معاك لحد دلوقتي
اتاكد حضرتك من ان العربية سليمة مليون في 100% وبعد كدة نقول
ومشكلة الار بي ام كان معايا كورسا 2006 وتأفيل منصور وكان فيها ايضا مشكلة الار بي ام دي يعني مش في العربية دي بالظبط
وحلها سه جددااااا بتفك فلتر الهواء ويتنضف كويس اوي او يتغير وتنظيف الانجكشن وكل دة بايد حضرتك واستحالة يحصل كدة تاني الا كل فين وفين وعن تجربة شخصية
جزيل الشكر للعضو الكريم Ahmed.gunners على التعليق الجيد وانا اوافقك الرأى هتعتنى بالعربية العربية تديك كل اللى انت عايزة وعايز اقول ان الافيو حساسة

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 07-08-2010, 03:15 AM
john222 john222 غير متواجد حالياً

john222 is on a distinguished road

انا معايا سياره افيو واقفله بيها 200 بس انا مجنط 16 العربيه جمده قوى على الطريق هيه حلها تركب جنوط ودى صوره عربيتى
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 24685_105587709471694_100000613952910_108576_723937_n.jpg‏ (50.5 كيلوبايت, المشاهدات 3)
قديم 07-08-2010, 12:42 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute

هي الأفيو مش وحشة وبصراحة مش حلوة، يعني هي الأقل في فئتها، وأنا لو هأجيب هيبقى الاختيار والمقارنة بين الأكسنت والريو طبعا، والريو عندي تكسب، وشكرا ليك، وربنا يبارك لك في عربيتك ويزيدك فيها حبا