العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai-i Family

Hyundai-i Family Hyundai-i Family (i10,i20,i30,i40,ix20,ix35)

قديم 15-07-2010, 02:59 AM
adhamelmasry adhamelmasry غير متواجد حالياً
من انا؟: انا بحب الناس كلها واتمنى كل واحد ياخد اللى هوا عوزه من الدنيا والاخرة

adhamelmasry is on a distinguished road
افتراضي رد: اعلان lx 35 + خبر مفاجأة + ضحك للصبح

فكرة جديدة وفعلا لذيذة بس اكيد كل حيوان منهم هياخد عربية دعاية دا غير الشهرة وللحيونات حظوظ
قديم 15-07-2010, 02:34 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POSH3ER مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

جامدة مووووت انت دماغك وهم عشان تجيب لنا الفيديوهات الجامدة دية

مشششششششششششششششششششششششش شششششششكور يا غالي

تسلملي يا كبير ونورت الموضوع وتقبل تحياتي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد دبي مشاهدة المشاركة

ههههههههههههه حلو اوي بس ياباشا الاخ غبور عامل حاجه تشل من الضحك اكتر منزل البتاعه دي 2000 سي سي واربعه سلندر ب 325000 دفع ثنائي و 340000 دفع رباعي ونفس المحرك طبعا وصدقني دي مش ممكن تبقى دفع رباعي زي الناس مفيهاش فتيس غرز شلللللللل تخيل الخريت دا ماشي ب 2000 سي سي وبالسعر دا والله احنا شعب غلبااااااااااااان

انتا لسه شوفت حاجه ده غبور ضرب الرقم القياسي في اكتر شخصية حرقت دم الناس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adhamelmasry مشاهدة المشاركة

فكرة جديدة وفعلا لذيذة بس اكيد كل حيوان منهم هياخد عربية دعاية دا غير الشهرة وللحيونات حظوظ

الحيوانات يتعملهم شهره والناس قاعدين علي القهاوي عندنا مش لاقيين شغل
قديم 16-07-2010, 10:07 PM
خالد دبي خالد دبي غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد
التخصص العملى: استشارات ماليه
هواياتي: العربيات والدرجات الناريه

خالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura about

اه والله ده بيعاملنا كأننا جايين من المريخ ساعات بحس اني قريب هتيجي المركبه الفاضئيه بتاعتي ترجعني لعالم سمسم يعني بينزل اسعار وهميه هلاميه ولا السوناتا الجديده مش هقولك حدث ولا حرج من 247 ل 290 الله الله حي الله حي يعني دخلها في رينج الباسات والبي ام الفئه 3 هيا عربيه حلوه لكت يخواناحد يديني عقله 290 اسيب وحوش الالمان واخد هيونادي سوناتا طيب ازاي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الله يرحمه العظيم توفيق الدقن لو كانت عايش كان هيقول العلبه دي فيها ايه فيها غبور واحلى من الهبل مفيش
قديم 17-07-2010, 10:22 AM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

والله يا استاذ خالد عندك حق بس كل واحد ليه يوم
قديم 18-07-2010, 09:50 PM
خالد دبي خالد دبي غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد
التخصص العملى: استشارات ماليه
هواياتي: العربيات والدرجات الناريه

خالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura about

بص انا عندي اقتراح احنا لازم نعمل ركن في المنتدى يجيب طرائف التوكيلات من اسعار ومساويء عشان الغلابا اللي بيشتروا العربيات دي ياباشا كنت قاعد في امان الله في المكتب وشفت مواضيع عن الاسبرانزا والبريليانس وبطخينيوس وغيرها من الخرده الصينيه ولقيت نفسي بسب ميت ربع بص عندنا في دبي هنا في محل اسمه غرائب وعجاب طرسام بيبيع حاجات غريبه اهو انا شفت ده في تقييمات العربيات دي البريليانس خدت صفر في اختبارات الامان والتصادم الاوروبيه حتى المحرك متقادم ومينفعش يمشي في الشوارع ياللهول يعني امال هيعمل ايه عننا في مصر هيطلع من جنب العربيه طبعا ولا الاسبرنزا بتغاظ لما انزل مصر اشوفها ماشيه واللي يقولي ثبات هقوله ارجوك بطل اللي بتشربه لان الشاسيه بتاعها لما عملوا عليه اختبار بره لقوه هو ومحاور العجل ظايعين واسالو ابو الفتوح وياسلام سلم ع الخامات ممكن تكسر بلدركسيون جامد تلاقي هو والعجل والاكسات بتاعتهم طلعوا فايدك عاااااااادي شوف هو عامه الكوري كويس لكن بخلاف الكيا اسعارهم وهميه والله ياعم ال اكس 35 دي اللي في مصر ركبتها هنا 6 سلندر مع صاحبي برضه قفا لقيت نفسي طالع ببص للجيب رانجلر اللي عندي كده نظره كلها فخر وعاوز ابوس رجلها ااا عجلها سوري العربيه بديها بنزين تقولي عاوز تجيب كام ياباشا ولما بخش بيها صحرا وحش جرار والله والله مطلعين بيها برادو من التغريز وصاحبي المواطن قالي انت اهبل عاوز تطلع البرادو بالجيب ازاي وطلعت ولاندكروزر ولا عرف يطلع البرادو وده كلام انا مسئول عنه وفي شهود كمان ياجماعه حرام احنا بيتضحك علينا في مصر انا حاسس ان قفايا طول والله عاوزين نعمل ركن نذكر فيه سلبيات وعيوب كل الموتسيكلات دي سوري العربيات الكلمه مش راضيه تطلع مني المنتدي ده بجد منتى جامد واحنا عاوزين نكون عيون واذان المستهلك ونقف بجد للناس دي وارجو من اي واحد عنده سلبيات لاي وكيل او اي عربيه يقولها حتى لو كانت عربيته من نفس الماركه عادي مككلنا في الهوا سوا