العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 09-11-2009, 10:05 PM
eng.uniqe eng.uniqe غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود حمدى خريج حاسبات و معلومات و مستنى التجنيد
التخصص العملى: جندى مجند

eng.uniqe is a jewel in the rougheng.uniqe is a jewel in the rougheng.uniqe is a jewel in the rough
افتراضي رد: تجربة قياده نيسان صني سوبر صالون 2010

مبروك يا عم و ربنا يبركلك فيه
ممكن لفه
قديم 17-11-2009, 03:24 AM
محمد ناشد محمد ناشد غير متواجد حالياً

محمد ناشد has a spectacular aura aboutمحمد ناشد has a spectacular aura aboutمحمد ناشد has a spectacular aura about

((مش عيب انك ترجع او تتسامح))((متحطش حد في دماغك او تتخذ موقف من حد وتجرى وراه او تسابق ))
معلش يبدوا اني ردي متأخر شوية على كلام استاذ خالد خليفة لكن لي عذري فأنا مريض جدا يا اخواني ومحتاج دعائكم لي . لكن برافوا وشكرا على الجملتين دول اختصرت بيهم فعلا اللي لازم على كل واحد فينا يعمله لأن معظم الحوادث بتحصل بسبب العناد والسرعة وطبعا السهو وربنا يستر علينا كلنا ،، وبالنسبة لضيق المسافة بين الكنبة الخلفية والكرسي الأمامي فكل الياباني كده مش النيسان بس وبالتحديد السيارات المتوسطة كان عندي المازاد 98 محدش طويل يقدر يقعد ورائي ابدا غير لما اقدم الكرسي علشان انا طويل (183) ودلوقتي بدره الكورلا الجديدة مفيش طويل بيدخل وراية يسهولة برده وده مش عيب كبير برده انابقعد القصيرين ورايا والطويل ورا الكرسي اللي جنبي وشكرا
قديم 18-11-2009, 04:00 PM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

ضيق الكنبة الخلفية للنيسان ممكن يكون عيب كبير وممكن يكون عيب مش كبير حسب احتياجك للسيارة ..
يعنى العيب ده عندى كان سبب كافى لصرف النظر عن النيسان علشان خاطر عيون الحاجة ..

التعديل الأخير تم بواسطة EgyZizo ; 18-11-2009 الساعة 04:03 PM
قديم 09-12-2009, 09:04 AM
mabolyosr mabolyosr غير متواجد حالياً

mabolyosr is on a distinguished road

مبروك عليك السيارة ويديك خيرها ويكفيك شرها.
أريد أن أستفسر من الاخوة عن صحة هدا الخبر (أنها سيارة سامسونغ بشعار نيسان ، يعني مو من شركة نيسان أصلاً .الصني اليابانية انقطعت في موديل 2010.
هل هدا صحيح يأاخوان؟
قديم 10-12-2009, 12:38 AM
ahmed beik ahmed beik غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد وخلاص
التخصص العملى: عندي معرض تاجير سيارات ومحل اكسسوارت
هواياتي: تصاميم والسباقات

ahmed beik will become famous soon enoughahmed beik will become famous soon enough

ربنا يبارك لك فيها يا دوك وعلي فكرة انا بسافر كتير بالعربية وفعلا العربية ثابتة وجميلة وثبتت اكتر اما اشتريت لها جنوط وموتورها عالي اوي وانا من وجهة نظري يمكن كلكم هتختلفوا معايا انها اسرع من الكورولا لاني معايا واحد صاحبي معاه كورولا ونفس طريقة سواقتي بس اغلب الاوقات ورايا ثالثا النيسان موش عاوزة اهانة لانها اما بتتهان بيبقي شكلها وحش يعني موش اي حد يركب فيها ومتركبش ناس كتير عشان السحب بتاعها وعلي اد ما تقدر حاول متحضنش علي الرصيف لان الناس ولاد الحلال اللي بيقعدوا علي الكبوت بيطبقوه وهوة اكتر حاجة حساسة في العربية وربنا يبارك لك فيها ويكفيك شرها

الكلمات الدليلية
تقرير