العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > كروز

كروز chevy gold logo

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما تقييمك لتوكيل منصور شيفروله ؟
جيد جدا (مشاكله قليله) 8 21.62%
جيد (يوجد مشاكل ولاكن ليس معى) 9 24.32%
متوسط (يوجد مشاكل كتيرة ) 15 40.54%
سئ مش هاروحه تانى 5 13.51%
المصوتون: 37. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 17-04-2010, 12:07 PM
الصورة الرمزية s_shekabala
s_shekabala s_shekabala غير متواجد حالياً

s_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل الكروز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

بجد اوحش احساس لما تبقى شارى عربية جديدة وبالاخص علشان تريح نفسك من تعب العربيات القديمة فى حكاية مشاوير الميكانيكية تلاقى نفسك بردة فى العربية الجديدة تروج وتيجى تصلح فيها وانت دافع فيها دم قلبك
حسبى الله ونعم الوكيل الشركات دى بتستهبل

السلام عليكم
ياباشا ربنا معاك بجد
بس انتى مقولتش اي حاجه عن مشكلتك للافادة

كن لله كما يريد ........... يكن لك فوق ما تريد
قد تفقد كل شئ ........... ويبقى الله معك
فكن مع الله ................ يكن كل شئ معك
أذا جعلت رضا الله همك ... تكفل الله با أهمك
ومن فقد الله فماذا وجد؟
ومن وجد الله فماذا فقد ؟

قديم 17-04-2010, 12:29 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

تسلملى على سؤالك يا شيكابالا
انا الحمد الله مفيش اى حاجة متفولش عليا والنبى سيبنى بعيد لانى على تكة
انا بس صعبان عليا الناس الى بيبقى جايبين عربيات جديدة ويتبهدلو بردة
ربنا معاهم

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 17-04-2010, 01:29 PM
الصورة الرمزية s_shekabala
s_shekabala s_shekabala غير متواجد حالياً

s_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

تسلملى على سؤالك يا شيكابالا
انا الحمد الله مفيش اى حاجة متفولش عليا والنبى سيبنى بعيد لانى على تكة
انا بس صعبان عليا الناس الى بيبقى جايبين عربيات جديدة ويتبهدلو بردة
ربنا معاهم

السلام عليكم
ياباشا ربنا يحافظلك على العربيه ويديك خيرها
بس برضوا قول تقييمك للعربيه واحكيلنا على التكه الى فضلالك
وياباشا متخليش حد يبوظ فرحتك بالعربيه لو كويسه معاك
ومستنى تقييمك وردك

كن لله كما يريد ........... يكن لك فوق ما تريد
قد تفقد كل شئ ........... ويبقى الله معك
فكن مع الله ................ يكن كل شئ معك
أذا جعلت رضا الله همك ... تكفل الله با أهمك
ومن فقد الله فماذا وجد؟
ومن وجد الله فماذا فقد ؟

قديم 17-04-2010, 07:14 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

تسلملى يا جميل
شوف يا سيدى بالنسبة للعربية فهى ما شاء الله عليها
الماتور قوى جدا
العفشة جميلة نوعا ما بس بالنسبالى خشنة لان البيجو ال 505 كانت عفشتها مريحة عنها بكتير
يمكن علشان عفشتها لسة جديدة وشدة حيلها والجنوط 17 ليها تأثير بردة
الفرامل بتاعتها قوية جدا وثباتها عالى لدرجة انا متوقعتهاش انا مشيت بيها 200 ما شاء الله عليها راكزة وماسكة فى الطريق
المكنة حلوة وناعمة بس مش زى اليبانى اللانسر (الشارك) انعم منها بس مكنتها ضعيفة جدا بالنسبالها
الشنطة كبيرة جدا
استهلاكها فى البنزين معقول بس بردة اليبانى يكسب فى النقطة دى
العربية واسعة وتقفيلها من جوة مقرب من الالمانى اوى خصوصا ان الصالون بتاعها مقتبس من الاوبل الجديدة
قطع الغيار الخاصة بالمكنة والعفشة فى اعتقادى هتبقى غالية لان حاجة الاوبل اسعارها غالية زى ما حضرتك عارف
واكتر عيب مضايقنى انها ملهاش توكيل ولسة مفيش مركز صيانة ليها بس الحمد الله بتصرف
وربنا ما يحوجنا ابدا للتوكيلات
بالنسبة للتكة الى انا عليها لو حضرتك تفتكر فى عضو معانا هنا عمل موضوع عن عيوب اللاسيتى وانها نازلة بعيب صناعة بالرغم انى مش متأكد من الكلام دة الا انا مرعوب ليكون فيها عيب ولا حاجة وربنا يسترها علينا كلنا من عيوب العربيات الزيرو
لكن بأمانة العربية لحد دلوقتى تمام ومفيش فيها اى مشاكل ما شاء الله

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 26-04-2010, 04:34 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute

معتقدش ان المشاكل دى تحصل فى عربية زى الكروز وبعدين المشاكل دى تحصل بعد فترة من استخدام العربية بعد كام سنة مثلا لاكن العربية مكملتش سنة علشان تظهر فيها عيب من العيوب دى

I'M BaD UseR