العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 12-08-2012, 01:11 AM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all
للاهمية لوجان فول ابشن منيوال 2013 بدون بلوتوث

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته ,
انا من الفيوم واستلمت من يوم 5- 8 -2012لوجان بلاك لاين 2013 بترولى بس عندى اسئلة ارجو من السادةالاعضاء الافادة :
1- العربية موديل 2013 من غير بلوتوث ولا usb مع انى دورت وسالت فى كل المعارض بالقاهرة على البلوتوث و لم اجد وطلبت من صاحب المعرض ان يدور على 2013 بالبلوتوث و لم يجد الاموديل 2013 فول اوبشن بدون بلوتوث وانا سالت التوكيل قبل الشراء و اكد ان 2013 بالبلوتوث . و الحقيقة ديه حاجة تزعل
2- حساس ان فرامل اليد تقيلة شوية ولا يمكن انا بشدها اوى
3- العربية مرخصتش حتى الان لان ورقها مخلص لانها دخلت مصر 4-8 -2012
و انا مستنى الورق من المعرض الشتريت منه ,هل فعلا الورق ممكن يتاخر كده ؟ انا قلق جدا
قديم 12-08-2012, 01:16 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لوجان فول ابشن منيوال 2013 بدون بلوتوث

اولا الف مبروك على العربية .... بخصوص حكاية البلوتوث فدي عليها كلام كتير واصلا التوكيل منزلها البلوتوث واليو اس بي وفي برضه ناس كتيرة استلمت لوجان 2013 من غير الكلام دا .... بخصوص فرامل اليد دي عادي يمكن علشان حضرتك مش متعود على العربية .... بخصوص حكاية ورق المعرض فالحكاية دي تقلق فعلا لانه العربية بقالها اسبوع من تاريخ دخولها لمصر ... عموما متقلقش نفسك والمشاكل كلها تتحل باذن الله ومبروك على العربية .