العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 24-04-2011, 10:29 PM
ابو حسين ابو حسين غير متواجد حالياً

ابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond reputeابو حسين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وبعد طول انتظار صور مقابلة الحاج سيف كاميرا Corsair

ان شاء الله احضر مقابلة معاكم واتعرف عالناس الحلوة دى
: 14369D~149:
قديم 24-04-2011, 10:51 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

مشكور ياباشا على الصور الجميله وتشرفنا برؤية الاخوه الاحباب ال منعرفهمش ولا حصلنا شرف المقابله بيهم لسه متجمعين على خير ان شاء الله دايما ومنجلكش فى تورته ياعم كورسير
قديم 25-04-2011, 01:20 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا احمد على الصور بس ده طبعا مش هيعفيك من الغرامة 50 جم

بردك مصمم يا عموره طب مينفعش نجدولهم نمشيها علي اقساط انا حبيبك بردك وولاد ماركه واحده هيوانداي ولا عايز عمو غبور يشوف احفاده بيحاسبوا بعض كدا هههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

ايوه كده طلع المستخبي يا كورسير وبقولك من ديلوقت انت محجوز يوم 20/5 دون اعزار ولا تلاكيك حتي لو حتترفد من الشغل حاجي اسحبك من اكصدام الفيرنا انت فاهم وتسلم عالصور كنت مستنيها من زمان

ههههههههههههههههههههه

انا نسيت اقولك ان مش هينفع اجي لاني عندي معرض لاكازا يوم 17-5-2011 وببقا في الشغل من الساعه 11 الصبح لحد الساعه 11 بليل لمدة 5 ايام

كل سنة وانتا طيب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

يا كورسير انت بتقول خدت حته صغيرة من التورته
و جميع الشهود و الادلة بتقول ان الباقيين كلهم هما اللي خدوا حته صغيرة من التورتة
بعد ما عملوا لجنه شعبية تستسمحك و تتحايل عليك انك تعطف عليهم بالحتة الصغيرة دي من التورتة و الحمدلله ربنا طيب قلبك و خلاك تحن عليهم
قولهم يا محمد علشان يعرفوا قيمة قلبي الطيب ده
قديم 25-04-2011, 01:25 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s0144862631 مشاهدة المشاركة

شكرا يا عم كوكو على الصور و مالك لنت بالنيسان خلينا مع بعضينا ضد الصيني
وصجيح عجبتني اوي وانت بقول لابو شروق نايبك محفوظ من التورته طبعا كلنا عارفين محفوظ فين ( في بطنك)
ماشي يا سعده ده علي اساس انك كنت عامل رجيم ده انا وصلتني معلومه بتقول انك ضارب فنطاس مانجا جوا القهوة قبل ما اجي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboelesaad مشاهدة المشاركة

طب يا عم ابعتلنا اللنك نشوف بلاويك اقصد مجهوداتك دي

وكمان الموضوع ده انا بطالب بنقله اساسا لموضوع استاذ سعيد اي جاب الصور هنا التقارير هناك يا عمنا والا انت عايز تعمل موضوع و خلاص

ده انت هتبقي ليلتك سوده معايا بس اما اتولي الاشراف بس

ههههههههههههههههه
حبيب قلبي يا كورسير

وشوف عربيتي بصالك ازاي في الصور مكشرالك تكشيره توديك ورا الشمس مش مكفيها الي عملته فيك في طنطا عايزه تعيد تاني و تالت

وده الفيديو

والله لفضحك

يا عم روح نام بقا الفيديو ده انتا متروق فيه دايما في الخلف ورا الكوري لولا بس الكاميرا والمطب كنت زماني مروقك الله يسامحه بقا الحاج سيف انه مخلنيش اظبطلك عربيتك هنا

وبعدين انتا هتعملي فيها مشرف من دلوقتي خلي بالك انا واصل يعني بتليفون صغير كدا هتحصل اصحابك في طره لاند مفيش مشرف بيخلل فيها انتا حر ولقد اعزر من انذر
قديم 25-04-2011, 01:28 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

ايوه كده وريله العين الحمرا ياسلام عليك يابو الاسعاد يا مظبطهم

قوله وريله العين الصيني مش الحمرا يا احمد يا حمد العين الضيقة ديه ههههههههههههه

آل انجليزي آل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

انته عسل والله يا كورسير

تسلملي يا كومندا والله يا ريت تنورنا في مقابلتنا الجاية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lover4ever8989 مشاهدة المشاركة

صور حلوه اوى تسلم ايدك يا جميل
ايوه صحيح انا منين من الصعيد

تسلملي يا ابو حميد وبعدين خلي موضوع الصعيد ده سر بيني وبينك الاعداء مترصدلنا في كل حته وانا اعدائي كتير واديك شايفهم في الصور ههههههههههههههه