العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 23-04-2011, 11:54 PM
corsair
Guest

افتراضي وبعد طول انتظار صور مقابلة الحاج سيف كاميرا Corsair

الصور اهيه يا عموره قائمة الرسائل عندي اتقفلت من كتر الرسايل بتاعت الصور ههههههههههههه

المهم الصور كما هي بدون اي تعديل او تركيب زي صورتي وانا باكل التورته

1- ديه صوره جماعيه كدا علي الماشي قولت اسخن بيها الكاميرا

2- انا بقا هعمل مسابقة للي يطلع الفرق ما بين الصوره ديه واللي قابليها انا هبتدي بطقم العصير اللي نزل ده هههههههههههه

3- ديه صورة الاعضاء بعد شرب العصير كلهم حدفوا يمين براسهم مش عارف ليه ههههههههههههههه

4- ده طبعا ابو الاسعاد محتاس في الكاميرا Made in China هههههههههه شكلها مبتشتغلش الا ببصمة الصوت

5- طبعا ديه التورته اللي جابتلي انتفاخ في اليوم ده مع اني واخد اصغر حته هههههههههه

6- طبعا حازم يا عيني عايز يقول لعم احمد فاروق انجز بقا جوعتني بقالك ساعة بتقطع في التورته ههههههههه

7- طبعا لو تلاحظو معايا عربيتي مديه العين الحمرا من اول ما المقابلة ما تمت علشان يعرفوا قيمة الكوري كويس

8- طبعا عربيتي وسطيهم اسد الفيات الريتموا ملك الحاج طارق البدري ويليها الاسكودا الاوكتافيا ملك حبيبي عمي هشام ويليها الدب الابيض عربيتي وبعديهم كدا عربية صيني مش عارفينلها صاحب

9- عرفنا صحيح مين صاحب العربية الصيني ديه وطلع ابو الاسعاد ويليها ال 516 اللي شافت الويل من باسم صيني بردك ويليها عربية سعيد عطية النيسان الصني وان شاء الله نهيتها هتكون علي ايدي

10-عربية نجم الليله ديه الاستاذ سيف الدين ويجلس علي سيارته الامير امير ابن الاستاذ سيف ويليها سيارة نجم المنتدي والصيني كله الحاج احمد فاروق ونختمها بسيارة الاستاذ عماد اللي يا عيني مورياه الويل ماهي صيني يا جدعان

11- طبعا ده التؤام الصيني عاملين توئمه مع بعض تقريبا هيعملوا دويتوا في فيديو كليب قريب بعنوان واسيني ولا تركبني صيني

12- محدش يا جماعه يتخض مني انا لسه جي من الصعيد وكنت متظغط قبل المقابلة

13- الثلاثي المرعب عم احمد فاروق وشكله خلاص كان بينام مننا في المقابلة والحاج سيف وعمدة المحله حازم خضر

14- طبعا ختامها مسك بطقم العدادت الاسبور صنع في طنطا بمصانع الحاج الكومي ههههههههههه

المهم انا كد عملت اللي عليا ومفيش عندي صور تاني انا شطبت خلاص والكاميرا مستنيه تصور مقابلة الفيوم ده اذا عرفنا نخلع ادعولي
قديم 24-04-2011, 12:04 AM
الصورة الرمزية Explorer
Explorer Explorer غير متواجد حالياً

Explorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وبعد طول انتظار صور مقابلة الحاج سيف كاميرا Corsair

ان شاء الله انا نازل مصر في الصيف

ولو هتنظموا مقابلة في الصيف عاوز احضرها

قديم 24-04-2011, 12:12 AM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

- ان شاء الله احضر مقابلة معاكم
- ونفسى اتعرف عالناس الحلوة دى
قديم 24-04-2011, 12:13 AM
corsair
Guest

ده انتا تنورنا يا زعيم وان شاء الله هتبقي في مقابلات في الصيف مش مقابلة واحده وان شاء الله نتشرف بمعرفتك
قديم 24-04-2011, 12:14 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho70 مشاهدة المشاركة

- ان شاء الله احضر مقابلة معاكم
- ونفسى اتعرف عالناس الحلوة دى

تنورنا والله يا ميشو بس انا بحذرك من دلوقتي هتدمن مقابلتنا علشان تعمل حسابك في ناس يا عيني بنحاول نعالجها من الادمان ده مش عارفين