العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 29-11-2010, 09:26 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور مقابلة الجمعة 26/11/2010 فى دريم لاند

يا هشام باشا حضرتك أخونا كلنا الكبير . واخونا كريم مايقصدش اى حاجه . دا هو بس بيخاف على صحتك . حلوه دى يا كريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اطلع ببريزه كبيره بأه
والله يا هشام باشا حضرتك شرفتنا بمقابلتك ومقابلة اخوه اعزاء الواحد سعيد جدا بالتعرف اليهم . ويارب دايما نتجمع على خير ويزيد عددنا داثما انشاء الله .

Saif El Deen
قديم 29-11-2010, 10:34 AM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا هشام باشا حضرتك أخونا كلنا الكبير . واخونا كريم مايقصدش اى حاجه . دا هو بس بيخاف على صحتك . حلوه دى يا كريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اطلع ببريزه كبيره بأه
والله يا هشام باشا حضرتك شرفتنا بمقابلتك ومقابلة اخوه اعزاء الواحد سعيد جدا بالتعرف اليهم . ويارب دايما نتجمع على خير ويزيد عددنا داثما انشاء الله .
جزاك الله خيرا يا سيف بك ومتنساش تنصص معايا اللى حتطولة من كريم بك ... أنا ممكن أعمل زعلان علشان نزود المبلغ شوية.

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 29-11-2010, 10:57 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا يا سيف بك ومتنساش تنصص معايا اللى حتطولة من كريم بك ... أنا ممكن أعمل زعلان علشان نزود المبلغ شوية.
اتفقنا يا باشا . حضرتك ازعل شويه زياده وماتعزموش فى المقابله الجايه . وانا حارفع المبلغ لـ ... . عشر برايز ماشى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نشوف . انا حاظبطهولك . انت تأمر بس واحنا كلنا صبيانك .
ولو تحب نوصله انه يبيع الماتريكس عشان يسد اللى عليه انا معاك برضو .ههههههههههههههههههههه

Saif El Deen
قديم 30-11-2010, 01:23 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

اتفقنا يا باشا . حضرتك ازعل شويه زياده وماتعزموش فى المقابله الجايه . وانا حارفع المبلغ لـ ... . عشر برايز ماشى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نشوف . انا حاظبطهولك . انت تأمر بس واحنا كلنا صبيانك .
ولو تحب نوصله انه يبيع الماتريكس عشان يسد اللى عليه انا معاك برضو .ههههههههههههههههههههه
ايه ده انتم دخلين على طمع باء
هههههههههههههه

كريم على
قديم 30-11-2010, 01:29 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

طب و انا فين نصيبي شوفت يا عم كريم اديك جبته لنفسك استحمل بأه

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه