العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 11-08-2010, 06:28 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يارجالة, جبتلكوا صور لولا, عربيتى.

زى ما قال الأستاذ بندارى اللانوس ماتستهلش منك كده لأنها عربية محترمة وأصيلة ولو صرفت عليها شوية فلوس صغيرين هاتبقى تحفة ، أنا كان عندى واحدة موديل 2002 قعدت معايا 5 سنين كاملين وبعتها فى 2007 بنفس الثمن اللى اشترتها بيه ع الزيرو وكانت سيارة تحفة والله ما صرفت عليها الا مصاريف الصيانة الدورية فقط

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 11-08-2010, 06:42 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

ارحمها شوية واعتقها لوجة الله تعالى
ههههههههههههه, من عينيا ياباشا, وبعدين أصلك متعرفش, مش أنا ناوى أجيب عليها واحدة تانية فى الحلال..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares515 مشاهدة المشاركة

باين عليها ملامح القوه...ربنا يباركلك فيها وهيا أصلا مش محتاجه غير سمكره على البارد وجنوط وهتبقى ميه ميه
ربنا يخليك يا فارس بيه, وبأذن الله هحاول أظبطها قريب, وأنا مركبلها لمض زرقا فى الفوانيس, الناس تشوف النور جاى بسرعة وتسمع الصوت ولاقى الحارة الشمال فضيت.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

ربنا يعنها عليك
مش بقولكوا العربية دى أنا أتعلمت عليها وفى نفس الوقت "علمت" عليها.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

زى ما قال الأستاذ بندارى اللانوس ماتستهلش منك كده لأنها عربية محترمة وأصيلة ولو صرفت عليها شوية فلوس صغيرين هاتبقى تحفة ، أنا كان عندى واحدة موديل 2002 قعدت معايا 5 سنين كاملين وبعتها فى 2007 بنفس الثمن اللى اشترتها بيه ع الزيرو وكانت سيارة تحفة والله ما صرفت عليها الا مصاريف الصيانة الدورية فقط
نبيل باشا كبير الأسكندرانية, حضرتك مش متصور أنا بحب العربية دى قد أيه, والله لو عليا أطلعها عندى فى الأوضة, ده أنا ببقى خايف أعمل حادثة لأحسن العربية يجرالها حاجة, ومش بخاف على نفسى قد ما بخاف عليها.

وأنا مش من الناس الى بتهتم بالشكل, أنا يهمنى المضمون, ونفسى أخلى العربية صاروخ ولو حتى تفضل بشكلها الحالى.

وفيه ناس بتصرف على التعديلات الشكلية قد كده علشان يعملوا عربية مميزة, دلوقتى أنا متأكد أن لو حد من أعضاء مصر موتورز سمع صوت وووووووووه وشاف العربية دى هيعرف أن أن أنا اللى راكبها.

أنجكشن ولولا, للتميز عنوان.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 11-08-2010, 07:11 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

ياباشا دى شوية تجريحات بسيطه انته تروح للاسطه عوكل الجن هيرجعهالك عروسه
قديم 11-08-2010, 07:19 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

ربنا يقويك على وقفتها وهى بتتشد سمكره ودوكو بس االانوس اصيله
قديم 12-08-2010, 12:34 AM
الصورة الرمزية ahmed_menaiem
ahmed_menaiem ahmed_menaiem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: import & export
هواياتي: modified cars

ahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the rough

ايه الحلاوة و الجمال ده انت محتاج تبخرها احسن تتحسد و نصيحة منى بوسها و حطها جمب الحيطة محدش يفهمنى غلط زى البقعة اللى فى العربية دى تبوس العربيةwhat