العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 13-07-2010, 07:50 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور من بلدي - الأقصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ايه الجمال ده كله يا فنان الصور تحفه وشكلنا هندبسك كمان فى كورس لمبادئ التصوير الاحترافى وانا اول واحد هيشترك فى الكورس ده ويكون لى شرف التعلم على ايدك طبعاً

اما بخصوص رحلة الجمال ديه فاعزرونى علشان انا الديسك شادد عليا حبتين بس عامة اسبقونى انتو وانا كااااى وراكو

بجد بقى انا بحلم ان تعدى السنة على مصر موتورز ويكون فيها 4 - 5 رحلات على الاقل زى نادى السيارات المصرى زمان نلف كل مصر طول السنة فى الصيف نطلع مدن القناة والثغر والساحل لحد مطروح وفى الشتاء نطلع الغردقة لحد اسوان والاقصر
انوى انت بس يا ابو نورة وحتلاقينى ماشى جنبك واحدة واحدة وممكن نلم بعض فى العربيات وكل واحد يريح التانى فى السكة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 13-07-2010, 07:52 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TELEBK مشاهدة المشاركة

الشرف ليه أنا يا أبو نورا ده إنت الهندسة كلها ، أنا مصور فوق ال 250 صورة للأقصر ومعالمها السياحية ، ونفسي العالم كله يشوف جمال بلدنا ، ويحس بقيمتها وخصوصا ولادها ، علشان ربنا سبحانه وتعالي حباها بجمال مش موجود في أي مكان تاني في الدنيا ، بس محتاج حد يوريه لينا ، ومفيش صدقني أصدق من الكاميرا وصورتها وخصوصا لمابتكون في إيد شخص لماح ومحترف في رؤيته للمكان واللقطة ، ويشرفني أجاوب علي أي إستفسار خاص بالتصوير في مجال معرفتي ، أنا ممكن أفيدكم في جمال اللقطة والكادر الجميل .
وبالنسبة لموضوع الرحلات ديه فأنا رأيي إن إحنا نقسمها علي قسمين ، أولا : رحلات ترفيهيه زي الأماكن السياحية " إسكندرية ، بورسعيد ....الخ " ، ثانيا : رحلات ثقافية زي الأماكن الأثرية " المتاحف والمعارض ....الخ " ، وديه ممكن أفيدكم فيه أوي لإنه ده مجال دراستي الفنية ، وتدريسي في الكلية ، ويسعدني أقدم أي مساعده ومعلومة لأعضاء المنتدي الكرام ، وده بأعتبره " زكاه العلم " .
د/ خالد
انا معاك فى الكلام الجميل دة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 13-07-2010, 08:36 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

وانا كمان معاكو

وبالنسبه لمجموعة الصور ديه عملت فيها ايه نشرتها ولا لسه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 13-07-2010, 10:03 PM
TELEBK TELEBK غير متواجد حالياً
التخصص العملى: دكتور جامعي

TELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

أنا علي إستعداد تام للقيام بهذه الرحلات الثقافية ، شوف إزاي تترتب وأنا تحت أمركم ونمرتي مع المهندس نبيل عبد الرحمن ممكن ننسق مع بعض .
د / خالد

د / خالد طلب
قديم 13-07-2010, 10:08 PM
TELEBK TELEBK غير متواجد حالياً
التخصص العملى: دكتور جامعي

TELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

وانا كمان معاكو

وبالنسبه لمجموعة الصور ديه عملت فيها ايه نشرتها ولا لسه
أنا علي إستعداد تام للقيام بهذه الرحلات الثقافية ، شوف إزاي تترتب وأنا تحت أمركم ونمرتي مع حضرتك ممكن ننسق مع بعض ، وبالنسبة لموضوع الصور ده أنا واخده هواية وعلشان تتنشر خليني أكون صريح معاك ، ممكن بعد ماتتنشر سهل جدا أي حد ينزلها علي جهازه وينسبها لنفسة أو يعمل بيها أي شغل وخصوصا إني مصور بشكل إحترافي وكادرات جديده كلها ومن أكتر من زاوية للتمثال أو المعبد أو حتي للمنظر الطبيعي ، فهيه محتاجة نوع من الحماية الفكرية ، لإن ده بنعاني منه في الجامعة ونقل الأبحاث والصور وبتكون مشكلة ، فياريت لو عندك حل يضمن ليه حقي الفكري فمعنديش مانع إنها تتنشر .
د / خالد

د / خالد طلب