العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 07-09-2012, 10:49 PM
peter magdy peter magdy غير متواجد حالياً

peter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to all
افتراضي اشترى byd ولا لأ

مساء الخير
انا بتعلم السواقة دلوقتى و هشترى ان شاء الله الاسبوع اللى جاى
صدقونى انا تعبت من كتر التردد
هشترى كاش و الفلوس مش جاية بالساهل تحويشة العمر و معييش اى قرش حاليا و بعد فترة من كتر الجمعيات
دلوقتى ناس تقول كويسة و ناس تقول لأ
ناس تشتكى من الحرارة وناس عالجتها و ناس ملقتلهاش حل ولا فى التوكيل
ارجوكم دلونى مش عايز اندم انا ممكن يحصلى حاجة لو العربية فيها مشكلة
بس انا عينى منها على قد الفلوس و الامكانيات
غارجوكم دلونى

التعديل الأخير تم بواسطة mhamdy75 ; 08-09-2012 الساعة 02:11 AM سبب آخر: ان شاء الله
قديم 07-09-2012, 11:05 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اشترى byd ولا لأ

ابعد عن الصينى وغنيله
---------
ولو اكيد يبقى اسبيرنزا
سيبك من الناس الى عماله تعمل اعلانات لل Byd العربية مش منتشرة فى السوق خالص
انا من اسماعيلية ولفيت محافظات كتير علشان شغلى .
عمرى ما شوفت خيال لعربية اسمها Byd
قديم 08-09-2012, 12:38 AM
skoda77 skoda77 غير متواجد حالياً

skoda77 will become famous soon enough

من ناحية الانتشار العربية منتشرة جدا جدا شكلك لا روحت القاهرة ولا المنصورة (على الاقل)
انا معايا العربية دى من شهرين تلاتة تقريبا ومشكلة الحرارة تعبانى جدا ولو هتجيبها بلاش 2012 لان واضح ان كل موديلات 2012 فيها عيب الحرارة .. وللأمانة العربية بخلاف مشكلةالحرارة دى ممتازة مقارنة بثمنها

وإنتظر اكبر عدد من الاعضاء يفيدوك ولا تتسرع فى الشراء اسال كتير وروح اتفرج كذا مرة على انواع مختلفة واسال مجربين وبعدين فكر كويس وربنا يوفقك
قديم 08-09-2012, 01:00 AM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة skoda77 مشاهدة المشاركة

من ناحية الانتشار العربية منتشرة جدا جدا شكلك لا روحت القاهرة ولا المنصورة (على الاقل)
انا معايا العربية دى من شهرين تلاتة تقريبا ومشكلة الحرارة تعبانى جدا ولو هتجيبها بلاش 2012 لان واضح ان كل موديلات 2012 فيها عيب الحرارة .. وللأمانة العربية بخلاف مشكلةالحرارة دى ممتازة مقارنة بثمنها

وإنتظر اكبر عدد من الاعضاء يفيدوك ولا تتسرع فى الشراء اسال كتير وروح اتفرج كذا مرة على انواع مختلفة واسال مجربين وبعدين فكر كويس وربنا يوفقك
===================
يعنى حضرتك عايز تبيع عربيتك Byd علشان مشكلة مش لاقيلها حل بتاعه الحرارة
وبتنصح الراجل انه يشترى نفس النوع برضو
طب افرض جاب اى موديل تانى وطلع فى مشكلة تانية وبرضو ملهاش حل
والتوكيل بتاع الامل كل الدنيا بتشتكى منها
وانا اقترحت البديل وبنفس السعر وافضل ومنتشرة وقطع غيار متوفرة وعيوبها قليلة وسهلة الحل ( الاسبرنزا )
-----------------------
يبقى حضرتك هتشيل ذنب الراجل دة
-----------------------
وبعدين بدام العربية مش موجودة غير فى القاهرة والمنصورة يبقى معنى كدا انها مش منتشرة . معنى ( الانتشار ) انها موجودة فى جميع المحافظات وبكميات كتيرة ذى العربيات الكورى كدا

قديم 08-09-2012, 02:29 AM
Khaled Suleiman Khaled Suleiman غير متواجد حالياً

Khaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura about

استاذ / m_ss2بما ان حضرتك محامى ايه اللى ممكن يتعمل مع شركة الامل فيه واحد معانا فى المنتدى راح بالعربية 5 مرات بسبب موضوع ارتفاع أ مبير الحرارة ده ومفيش فايدة ممكن يترفع قضية تعويض مثلا او ترجعلة فلوسة وممكن الاثبات ان المشكلة دية فى عربيات كثيرة م2012