العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 01-12-2010, 07:21 PM
ahmedshawki ahmedshawki غير متواجد حالياً

ahmedshawki is on a distinguished road
افتراضي >>>>عاوز أنزل اجيب ساجا اوتوماتيك دلؤاتى يريت كل واحد جابها يقول منين.<>>>>>>

يا أهل البروتون انا اول مره ادخل على مواضيع بروتون من اسبوع وذالك لان ولدتى قررت ولله الحمد ان تدخل عالم البروتون من اوسع ابوابه فى الساجا العربيه الى كل الناس بتشكر فيها
المشكله ان احنه مستعجلين
ومش عارف غير عز العرب هوه التوكيل الى بيبعها ومعندوش غير مانيوال واحنه عاوزين اوتوماتيك
يريت كل واحد جبها من حته يكتب اسمها ويريت التليفون لانى عاوز انزل دلؤاتى ان شاء الله
وشكرا
قديم 02-12-2010, 02:06 AM
ahmedciw ahmedciw غير متواجد حالياً

ahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to beholdahmedciw is a splendid one to behold
افتراضي رد: >>>>عاوز أنزل اجيب ساجا اوتوماتيك دلؤاتى يريت كل واحد جابها يقول منين.<>>>>>>

اختيار موفق بإذن الله .. معايا الاتوماتيك ماشي بها 16000 كيلو وزي الفل الحمد لله ... جبتها استلام فوري من التوكيل من خلال استاذ محسن ... ياريت تكلمه يمكن يقدر يتصرفلك في واحدة ... رقم هو :
0105119209

بالتوفيق
قديم 02-12-2010, 02:22 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of
افتراضي رد: >>>>عاوز أنزل اجيب ساجا اوتوماتيك دلؤاتى يريت كل واحد جابها يقول منين.<>>>>>>

ياريت ياباشا لو عندك فكرة عن الاسعار
قديم 06-12-2010, 05:32 AM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute

السلام عليكم
العربيه زى الفل بس الى عنده اتوماتيك مخبيها عشان زياده السعر
عندك مروان فى عز العرب مدينه نصر ده حيتصرف فعلا
وسيارات الطيران
واحمد مجدى فى عز العرب العجوزة
وسيارات اباظه اتو
والمصريه
واتو ماجد خالد بدوى
وسيارات اليسر
ارقام الناس دى من الجرنال او الدليل ربنا معاك
قديم 29-10-2011, 12:31 PM
hanyzahran hanyzahran غير متواجد حالياً
من انا؟: هانى رمضان زهران
التخصص العملى: مدير حسابات فى شركه شحن
هواياتي: بعشق رياضه المصارعه الرومانى

hanyzahran will become famous soon enough

اهلا بك يا ا احمد فى عالم السيجاويه
انا عندى المانويل من اباظا اوتو تريد والحمد لله زى الفل ومشيت بيها حوالى 19000ك
هناك ا / اسلام & ا /جوزيف
هيعملو معاك الصح
بجد ناس محترمه جدا