العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 10-09-2010, 05:30 PM
lord_o_egypt22 lord_o_egypt22 غير متواجد حالياً

lord_o_egypt22 is on a distinguished road
للاهمية اروح لمين بالله عليكم

انا اتهبلت وجت جين تو 2007 استلمتها من 10 ايام ومن ساعتها وانا تعبان نفسيا
اللمبه البرتقالي منورة المالك القديم قاللي انها محتاجة موتور طلمه بنزين قلت بسيطةرحت لكهربائي فك القديمة وقالي في قصور في دايرة الراجع وركب واحده استعمال من عنده وطفا اللمبه تاني يوم نورت تانيرجعت له قال الجهاز بيقول موبينه وجببت واحدة استعمال فيات اونو بس مفيش تغيير حصل السحب وحش والعربيه بتاكل بنزين قال الجهاز (اللي بدات اشك في انه فاهم فيه حاجه)يقول حساس شكمان وانا هاجيبهولك عد العيد ونجرب
بالله عليكم اعمل ايه
اروح لمين
مع العلم انا من دمياط
ورحت توكيل المنصورة مكشفوش علي العربيه اصلا وقالي هانتصل بمصر ونسألك
قديم 10-09-2010, 07:26 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: اروح لمين بالله عليكم

نصيحة سيبك من الاستاذ اللي عمال بيفتي في عربيتك ده واخطف رجلك بالعربية لحد التوكيل هنا معلش هتتعب شوية بس اللي هيشوفهالك هيكون فاهم فيها ارحم من المرمطه اللي انتا فيها ديه
قديم 10-09-2010, 11:12 PM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

أخى الطيب عليك وعلى التوكيل فى حالة الشراء المستعمل وفى حالة الاعطال
قديم 12-09-2010, 01:47 AM
الصورة الرمزية master.formats
master.formats master.formats غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد
التخصص العملى: مهندس معماري

master.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to behold

ما احنا نصحناك تروح التوكيل الأول..

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...t=33469&page=2

مهندس معماري
محمــد مختــار

قديم 12-09-2010, 01:49 AM
الصورة الرمزية master.formats
master.formats master.formats غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد
التخصص العملى: مهندس معماري

master.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to beholdmaster.formats is a splendid one to behold

عموماً متقهرش نفسك...
روح التوكيل... ضبط كل حاجة وضيف التكلفة على السعر الأصلي اللي اشتريت بيه و ان شا الله برضه حتطلع كسبان..

مهندس معماري
محمــد مختــار