العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 26-07-2012, 12:02 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز راى اهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

انا شخصيا ارفض انك تجيب البومة وتدفع فيها المبلغ دة وخصوصها ان الموديل بتاعها انتهى ونزل موديل تانى جديد ... والشارك الجديدة بصراحة تحفة ووقتها هتحس انا راكب عربية جديد فعلا لكن متفق معاك انك تجيب عربية شكلها بقالة سنين وكمان جايبها زيرو وان شاء الله هتعد معاك كتير فاكيد مش هتبقى مرتاح نفسيا

والشارك بصراحة تغلبها فى كل حاجة ومشكلتها الوحيدة شنطتها انها صغيرة بس

وربنا يوفقك ان شاء الله ويوجهك للاختيار السليم
متفقة مع حضرتك جداً
قديم 26-07-2012, 12:47 PM
EZZ2006 EZZ2006 غير متواجد حالياً

EZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bdo مشاهدة المشاركة

لا معلش بقى انا مختلف مع كل الناس اللى بتكلم على البومة و تقريبا محدش فيهم ركبها طب معلش ثوانى كده حضرتك عايز تروح تجيب عربية التيل القدامانى بتاعها ب 500 جنيه اللى هيا الشارك واللى يقول ان الكورى عربيات جامدة يبقى مركبش يابانى و الله البومة عربية ممتازة واعطالها قليلة جدا ولا حضرتك عايز تجيب السيراتو اللى مسروق منها اكتر من 3000 عربية فى مصر لحد دلوقتى ده غير توكيلها الزبالة ولا تجيب الانترا اللى عيوبها اكتر بكتير من مميزاتها وخش شوف فى قسم الانترا اللى يقولك السحب وحش واللى يقولك العفشة ناشفة واللى يقولك العربية
بتعوم وعيوب تانية كتير كل ده غير التوكيل بتاعها واظن ده مش محتاج كلام وبعدين البومة نازالة من سنة 2003 والشارك من 2007 يعنى ال 4 سنين مش هيفرقوا كتير وفى شوية حاجات فو البومة اتغيروا عن الاول و اولهم الفتيس وبعدين حضرتك مش هتلاقى حاجة فى نفس الفئة دى واوتوماتيك وبنفس قوة البومة و جودتها والله لو الزمن رجع بيا تانى هشترى البومة اشتريها واتوكل على الله و وهتدعيلى

لعلمك البومة كوري
والموجودة الوقت تقفيل مصري ههههههههه

قديم 26-07-2012, 01:03 PM
EZZ2006 EZZ2006 غير متواجد حالياً

EZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the roughEZZ2006 is a jewel in the rough

حد يدفع مبلغ كبير في عربية موديلها فات من زمان!

رأيي الشخصي هات النترا 2012 وطبعاً تكون تقفيل برة

قديم 26-07-2012, 03:46 PM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
افتراضي Re: رد: عايز راى اهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EZZ2006 مشاهدة المشاركة

لعلمك البومة كوري
والموجودة الوقت تقفيل مصري ههههههههه
ههههههههه انا مش عارف المفروض مين الى يضحك البومة كورى يا نهار اسود يا جدعان لا والموجودة دلوقتى تقفيل مصرى حضرتك بتكلم بجد ولا بتهزر انا لما جبت العربية كان فيه ورقة محطوطة على الازاز مكتوب ان العربية made in jaban
و ازاى تقفيل مصرى امال البومة اللى بتبقى جاية فى سفن الميناء دى الصراحة يا باشا واضح انك متعرفش حاجة خالص عن البومة على العموم برضه دى صورة للورقة اللى كانت على ازاز العربية
http://www.masr1.com/?di=GT2E

من يفقد ثروة يفقد كثيراً ..
ومن يفقد صديقاً يفقد أكثر ..
ومن يفقد الشجاعة يفقد كل شئ !

http://masrmotors.com/vb/image.php?t...ine=1341151527

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90862
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى
قديم 26-07-2012, 06:35 PM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute

يا جماعه انتو فاهمين الكوري غلط ليه اي عربيه في الدنيا ليها مميزاتها وليها عيوبها وبصراحة العربيات الكوري تمام تمام اوي انا كان معايا كورولا 2007 وبصراحه حلوة مش وحشه والياباني برضو حلو مش وحش بس انتا لو عاوز رفاهيه ومواصفات خليك في الكوري لو عاوز حاجة تستحملك وتستحمل الهبد والمطبات بتاع مصر هات ياباني وانا كنت عاوز اسال الاستاذ شريف الدين سؤال انتا ايه رايك في الكيا سيراتو 2012 الجنط ال 16 ex ايه رايك فيها وهي احسن ولا البومه 2012ولا الكورولا 2007 علشان في ناس بتسالني ايه الاحسن قولي ايه الاحسن سيراتو 2012 ex الجنط 16 مش 17 ولا كورولا 2007 اتوماتيك مفيهاش خربوش ولا البومه 2012 اتوماتيك ايه الاحسن ضروووررررررررري ROSE4 U

ايميلي:

abdohtaby@ymail.com

صفحة فولكس فاجن مصر على الفيس بوك
http://www.facebook.com/pages/Volksw...26911527355706

صفحه مجتمع السيارات المصري برعايه مصر موتورزعلى الفيس بوك شاركوا معانا

facebook.com/mogtm3.egypt.cars