العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-03-2011, 01:24 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

بجد لما بشوف تقارير المقابلات اللى زى دى بكون زعلان جدا جدا جدا ....

بس علشان مكنتش معاكم ..

وبكون فرحان جدا جدا جدا لانك بتحسسنى انى كنت معاكم بصورك الجميلة يا ابو الاسعاد ...

ويا رب يجمعنى بكم فى اقرب فرصة ياااااااا رب ...

بجد نفسى احضر مقابلة من مقابلاتكم الرائعة دى يا جماعة وهيحصل قريبا بعون الله انن كان فى العمر بقية ......

جمعنا الله جميعا فى الفردوس الاعلى ........

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 15-03-2011, 01:54 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

ما خلاص بقا يا عم كريم الفيرنا اتباعت النهاردة
بجد
اولا احب اقولك انا زعلت انا حبيت العربية دي من اول ما شوفتها
ثانيا بعتها بكام
ثالثا ناوي تجيب اية

بالتوفيق ان شاء الله

رمضان كريم
قديم 15-03-2011, 03:06 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

.

ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها يا استاذ علي والعربية انا شايف ان انتشارها ابتدي يكبر عندنا في القاهره وان شاء الله الحال يتحسن واوعد اول ما اقلب الفيرنا هجيب المازدا الوهميه اللي انتا عملتلها الموضوع الجميل ده
الله يكرمك
طمنتني و الله على انتشار العربية
بس على فكرة المازدا الوهمية دي اتباعت خلاص
في واحد سبقك و معانا في المنتدى مش حاقول على اسمه

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 15-03-2011, 03:40 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

يا عم ارحمنا انا خايف والله لما المقابلة تكون فى القاهرة تيجى وتقول نفس الكلام دة

عملوها الوحوش
كان نفسى اكون معاهم

انا لما اجى بفيفى حوريكم

يا راجل انا فى المقابلة الجاية حكتب تعليقك على المقابلة قبل ما تنزل وقبل ما نتقابل
هههههههههههههههههههههههه

يا راجل نفسى اشوفك بأه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
جميله يا مهران والله .

Saif El Deen
قديم 15-03-2011, 03:44 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

حبيبى استاذ سيف اخويا الغالى
انا عارف انا بهزر معاك بس والله
دا انت زى مقولتلك قبل كدة اشيلك فوق رأسى
بس زى مقولتلك انا كنت خايف امشى بالليل لانى لقيت انى لما بشغل العالى العربية بيحصل فيها حاجات غريبة عشان كدة كنت عايز امشى بالنهار عشان مشغلش نور لحد الكهربائى
والحمد لله تمت الصيانة والموضوع طلع صغير
عالعموم زى محضرتك قولت قبل كدة تتعوض مرة تانية
يا حبيبى ربنا يباركلك فيها ويكفيكم شر الطريق . المهم بس انك تصرف عليها شويه وتروقها . لأنها بصراحه فى رأيى زى حتة الذهب اللى مهما يعدى عليها الوقت بتفضل قيمتها فيها .

Saif El Deen