العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية

المنتدى التعليمى والمكتبة الفنية كتب وشروحات ومقالات تعليمية عن كل فروع هندسة وميكانيكا السيارات

قديم 04-04-2010, 05:33 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: دليلك النهائي لسيارة تعيش العمر كله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zadgo مشاهدة المشاركة

شكرا على المعلومات المفيدة

العفو يا برنجي ونورت الموضوع
قديم 04-04-2010, 08:54 PM
الصورة الرمزية ganash
ganash ganash غير متواجد حالياً

ganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond repute

موضوع جميل تسلم ايدك بس انا عاوز اعرف ايه الى داخل تويوتا فى الموضوع اوعى تكون ناقله من تويوتا بعدين يرفعم قضيه واحنا مش قدهم

قديم 05-04-2010, 03:54 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههه كفايا كوسه لحد كدا خلاص الواحد صدره اتحرق من المسبك خلينا دلوقتي في اي حاجه لايت وبعدين يا باشا انتا فينك من زمان مش باين يعني انا قولت محلات الكشري عملت عليك حمله وبهدلتك
ياعم انا علقت تعليق وقلت لك انت بقى بتغيظنى يعنى من الكوسة لوديع انت بتجيب الحاجة اللى مبحبهاش وانا بحبك ده كلام بس مش فاكر فى انهى موضوع وبعد كده تهنا من بعض انا وقعت ف حلة كشرى وانت بتدور على كوسة علشان ترخص العربية ههههههههههههه
قديم 26-04-2010, 01:20 AM
ahmed_gold720 ahmed_gold720 غير متواجد حالياً

ahmed_gold720 is on a distinguished road

شكرا معلومات مهمة جزاك اللة خير
قديم 26-04-2010, 11:07 AM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

مشكور جدا يا برنس