العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 13-03-2010, 07:59 AM
saqrelarab saqrelarab غير متواجد حالياً

saqrelarab is on a distinguished road
محتااااااااار!!!!!!!!!

السلام عليكم : انا عاوز اشتري عربية عائلية وعالية ومحتار بين التيجو والماتريكس فياريت حد يفيدني00000000000
ولكم جزيل الشكر000
قديم 13-03-2010, 11:01 AM
الصورة الرمزية rotana_cinemaa
rotana_cinemaa rotana_cinemaa غير متواجد حالياً

rotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of light
افتراضي رد: محتااااااااار!!!!!!!!!

ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه ده أنت قديم أوي هههههههههههههههههه ياعم ماتريكس أيه بس خليك جديد وخوش علي التيجوووووو طبعاااااااااااااااااااااا ااااا
قديم 13-03-2010, 11:18 AM
kiobed2009 kiobed2009 غير متواجد حالياً

kiobed2009 is on a distinguished road

انا كمان ارشحلك التيجو لان فعلا عربيه محترمه جدا جدا
اما الماتريكس هى حلوه وكانت عجبانى اوى بس الكلام الى بقوله والله حصل ادام عنيا
شاب كان سايقها وكان عاوز يعمل بيها صوت فى الارض والله العظيم العربيه عومت منه تعويمه انا عمرى ما شوفتها ومكنتش مصدق الى بيحصل وكان نفسى اصوره بس مكنتش متوقع ان الماتريكس تعمل كده واخد دقيقه لحد ما سيطر على العربيه وربنا سترها معاه وياريته كان بيجرى كنت اقولك ممكن العربيه تعوم بيه ده لسه بيقول يا هادى وهيطلع بيها
قديم 13-03-2010, 11:25 AM
corsair
Guest

الماتريكس عربية محترمة جدا دايسة في السوق من زمن وقاعدتها مريحة جدا وواسعه جدا من جوه وبتاخد المطب براحتك نتيجة تقارب الاربع عجلات وسعر اعادة بيعها ممتاز لكن التيجو لسه متمتش سنة في السوق وفي ناس معها التيجو بتتكلم عن مشكلة في الفتيس الاتوماتيك ده بالنسبة ل 2000 cc وبالنسبة ل 1600 فالناس بتشكر فيها وبردك يعبها مشكلة في تقفيل الباب يعني لازم ترزع الباب علشان يتقفل وده بردك ميعتبرش عيب كبير يعني وبيتحل بس انا لما شوفتها في الرالي المصري حسيت انها عربية يعتمد عليها لان مش اي عربية تدخل الرالي ده الا اذا كانت فعلا ادها فانصك بانك تصلي صلاة استخارة واللي قلبك يطمنلها اتكل علي الله واشتريها وربنا يديك خيرها يكفيك شرها
قديم 13-03-2010, 07:30 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

السيارتين من فئات مختلفه لذلك لا يمكن ان تحسم المقارنه لصالح احدي السيارتين
و لكن الماتريكس كسياره لا غبار عليها نهائي و لا يوجد منها اي مشاكل

حـازم خـضـر