العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 17-07-2010, 01:47 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعه انا كنت ناوي اشتري سيراتو جدديد بس غيرت رأي وبدور علي جيتا 2007 ايه رأيكم وايه اخبار قطع الغيار ولو حد يعرف يقولي سعر تقريبي ليها بس هاي لين

الجيتا افضلبمراحل بشرط الحاله و تكون نضيفه بلاش العربيات المخبوطه و مغيره انصاص و ابواب و بلاوي.
لو مش موجود يبقي زي ما كروسير بيقول كده هات اوكتافيا .
اي الماني افضل من اي كوري او ياباني.

حـازم خـضـر

قديم 30-08-2010, 06:24 AM
abd0000 abd0000 غير متواجد حالياً
من انا؟: abdoooo
التخصص العملى: accounting
هواياتي: swimming

abd0000 will become famous soon enough
افتراضي رد: يا جماعه انا كنت ناوي اشتري سيراتو جدديد بس غيرت رأي وبدور علي جيتا 2007 ايه رأيكم وايه اخبار قطع الغيار ولو حد يعرف يقولي سعر تقريبي ليها بس هاي لين

الصراحة انا ركبت الفانتزيا والسيراتو دى حاجة ودى حاجة تانية خالص,,,,,,,,,,,,,,,,,,, الفانتزيا بمررررررررررررررررررررررر رررراحل وعلى فكرة انا محبش السيراتو مش عارف لية يمكن عشان انتشرت انتشار رهيب
قديم 30-08-2010, 12:47 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute

الجيتا سيارة جيدة الصنع,
لكن لو عايز زيرو فى نفس سعر السيراتو بص على الرينو فلولنس و الاوكتافيا سيارات لا تقل عن الجيتا و تبقى زيرو بدل ما تجيب مستعمل.

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى