العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 27-10-2009, 09:10 AM
elmoshakes elmoshakes غير متواجد حالياً

elmoshakes will become famous soon enoughelmoshakes will become famous soon enough
تظبيط اوبل استرا 2000

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا معايا اوبل استرا مودبل 2000 لونها اخضر زيتي كنت عاوز اظبطتها بس تظبيط خفيف خالص لان انا بحب الهدوء وعلى فكرة انا من المنصورة وكل حاجة عاوز اعملها في المنصورة يعني مش هسافر الحرفيين ولا بورسعيد
ممكن تساعدوني في
1- اول حاجة العربية كلها خربشة وتجاريح والصاج باين في بعض المناطق وانا مش عاوز ارش اعمل ايه؟؟
2-كنت عاوز اعمل كاربون للعربية بس مش عارف اعمله في الكبوت ولا اعمله على الشنطة ولا على السقف ولا الاستيكر احسن؟؟
3-عندي جهاز حساسات( sensor) مش عارف اركبها ولا حرام اخرم في الاكصدام وهل لو ركبت شكلها هيبقى حلو؟؟
4-سألت على عداد ليها ما لقيتش فا انا ممكن اغير لون العداد فا تنصحوني بلون ايه؟؟؟ وهل ممكن ينفع عداد عربية تانية عليها؟؟؟
5-العربية فيها جانط وانا كنت عاوز ادهنة اسود ينفع ولا ما ينفعش ولو عملت كده شكلها هيبقى حلو؟؟
6-بالنسبة للفوانيس الي قدام كنت عاوز اعمل الحتة البرتقالي الي على فانوس ال b.m.w
فا هل ينفع تركب ولا لا وشكلها هيكون ايه ؟؟
و ياربت كل حاجة بسعرها علشان الواخد يجهز جيبه
ارجو المساعدة ولكم جزيل الشكر......

التعديل الأخير تم بواسطة elmoshakes ; 27-10-2009 الساعة 09:15 AM
قديم 29-10-2009, 04:09 AM
elmoshakes elmoshakes غير متواجد حالياً

elmoshakes will become famous soon enoughelmoshakes will become famous soon enough
افتراضي رد: تظبيط اوبل استرا 2000

ايه يا جماعه للدرحاتي طلبي صعب؟؟؟؟
على ما اعتقد ان انا طلبت طلبات تافهه جدا !!!