العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 30-08-2009, 02:48 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عرض سبير كار - اكسسوارات وفرش وكماليات السيارات

العفو يا باشا ده حقك علينا وواجبنا متابعة اى مشكلة تخص اعضائنا ايا كانت وان شاء الله حضرتك تروح مرة تانية وتلاقى كل شىء افضل

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 30-08-2009, 03:30 AM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

بصراحة يا وائل مجهود اكثر من رائع من منتدى اكثر من ممتاز
والمنتدى مابقاش مكان نتجمع فيه نقول اراء على العربيات وبس
انا بقيت حاسس انى فى بيتى بجد وكلكم اخوة اعتز جدا بصداقتهم ومعرفتهم واتمنى مقابلة الجميع واتشرف بيهم
وبالنسبة لمعرض سبير كار
شهادة حق لوجه الله تعالى
انا اتعاملت معاهم من شهرين ونص اول لما جبت الفيرنا وقبل موضوع العرض وكان فى فرع امتداد رمسيس
بصراحة قمة فى الذوق والادب والامانة والاخلاق والاسعار ممتازة وكانت من غير العرض
والخدمة فوق الوصف والاحترام فى المقابلة والمعاملة قبل واثناء وبعد الخدمة نادرا لما تلاقى حد يتعامل معاك كده
ربنا يبارك فيهم ويجازيك خير ياوائل انت وكل اللى بيسعى فى الخير لخدمة الغير
ودى شهادة اسأل عنها امام الله عز وجل

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 30-08-2009, 04:26 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

شكرا ليك يا استاذ وائل ربا يعوض تعب محبتك واخلاصك الشديد للمنتدى واعضاءة
تحياتى
مهندس /مينا عصام
قديم 30-08-2009, 05:24 AM
bareeq300999 bareeq300999 غير متواجد حالياً

bareeq300999 will become famous soon enough

السلام عليكم
انا لسه جديده خالص فى موضوع العربيات ده
انا اشتريت عربيه جيتز جديده وعاوزه اركبلها فرش وعاوزه اشترى شوسه كماليات ليها كده
و اتشرف بالانضمام للمنتدى ده واعترف انه فادنى كتير من يوم ما اشتريت العربيه (بقالى شهر وننص بس)
المهم انا من طنطا وعاوزه اسالكم ايه احسن فرع اقدر اروح واركب فيه الفرش وتكون كل الكماليت متوفره هناك علشان هيكون اكيد يوم اخده اجازه من الشغل
وكمان عاوزه اعرف هلحق اشترى الكارت الاول والا ممكن يتوفر الكارت ده هناك اشتريه من سيبر كار
اسفه للاطاله بس لو ممكن حد يوصفلى الطريق؟
قديم 30-08-2009, 09:56 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bareeq300999 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا لسه جديده خالص فى موضوع العربيات ده
انا اشتريت عربيه جيتز جديده وعاوزه اركبلها فرش وعاوزه اشترى شوسه كماليات ليها كده
و اتشرف بالانضمام للمنتدى ده واعترف انه فادنى كتير من يوم ما اشتريت العربيه (بقالى شهر وننص بس)
المهم انا من طنطا وعاوزه اسالكم ايه احسن فرع اقدر اروح واركب فيه الفرش وتكون كل الكماليت متوفره هناك علشان هيكون اكيد يوم اخده اجازه من الشغل
وكمان عاوزه اعرف هلحق اشترى الكارت الاول والا ممكن يتوفر الكارت ده هناك اشتريه من سيبر كار
اسفه للاطاله بس لو ممكن حد يوصفلى الطريق؟
وعليكم السلام
احنا اللى يشرفنا انضمام حضرتك لينا
اقرب فرع لحضرتك تقدرى تروحيه
فرع الريحان
26 ش الشيخ ريحان - امام وزارة الداخلية
وبخصوص الكارت ان شاء الله انسق مع حضرتك وهقبلك بالكارت وتروحى بيه الفرع ان شاء الله
تقدرى تبعتلى على الخاص للتنسيقptmnlo123per122

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله

الكلمات الدليلية
سبير كار, كماليات السيارت