العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 16-09-2012, 01:33 AM
الصورة الرمزية النمرالنوبى
النمرالنوبى النمرالنوبى غير متواجد حالياً

النمرالنوبى has a spectacular aura aboutالنمرالنوبى has a spectacular aura about
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

جزاك الله خير الجزاء
قديم 18-09-2012, 11:22 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

لو سمحت يادكتور معلش ليا سؤال انا جبت 127 سوبر فيورا المشكلة ان انا اشتريت بسرعة وبدون ما اسأل حد سوى الميكانيكى بتاعى وهو ثقة نفسى اعرف تساوى كام هى مو 85 فابريقة من جوه ومن برهمافيهاش بوية خالص بس طبعا جربانة وفيها خرابيش وحكات والفخد بحالتها لان راكب لها كارتيرات ومن جوه زى الفل فرشها الاصلى وتابلوها شغال كله ولافى بقى لمبة للمروحة ولازرار للمروحة كانت مع واحدة ست من زمان المشكلة عاوز اعرف تساوى كاااااام وهل كنت اجيب ماروتى افضل رجاء الاجابة لانى ندمان وباقول ياريتنى استنيت شوية بس انا خفت تتاخد لانهم قالولى العجل الصغير ده بيتخطف
قديم 19-09-2012, 05:46 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

ايه ياجماعة محدش رد عليا هى صعبة ولا محصلتش قبل كده
قديم 20-09-2012, 12:54 AM
ssc_ayman ssc_ayman غير متواجد حالياً

ssc_ayman is on a distinguished road

د / تامر
مجهود اكثر من رائع ومعلومات مفيده للجميع .....لك خالص التحية والشكر
ارجو منك تسعير سيارة رينو لوجان 2011 فول اوبشن عداد 35 الف فابريكه بالكامل ماعدا البابين تم رشهم من الخارج بالتوكيل لوجود بعض الخدوش ... والسيارة مؤمن عليها حتى 2013 ارجو منك سرعة الرد ولك جزيل الشكر
قديم 29-09-2012, 05:15 AM
egy4arb egy4arb غير متواجد حالياً

egy4arb is just really niceegy4arb is just really niceegy4arb is just really niceegy4arb is just really nice

سلام عليكم

اانا قدامى نوبيرا 99 خليجى كاملة مانيوال لون اسود فخم

العربية بتاعت زميل والدى و فابريكا برا و جوة بالكامل

مافهاش خربوش ولا اتفك فيها مسمار و من جوة جديدة

ماشية 140 الف كيلو .. كانت معاقين و فك الحظر

المشكلة انو طالب 48 الف مش راضى ينزل جنية

و انا بصراحة واثق فية و مش ليا فى سكة التجار دى لانى سواء نزلت ا لسوق او النت او الوسيط 90 % تجار و 99 % من التجار . نصابين

هل اشترى دماغى و اخودها بدل ما اخد خااازوق من تاجر ولا نصاب ماعرفوش ؟ و لو خدتها و عوزت ابيع بعد سنتين مثلا ممكن تجيبلى كام ؟

هل اكسسوارات و قطع غيار الخليجى مختلفة عن العادى و هدوخ عليها ؟

اسف للاطالة و شكرااا

اوعى تروح لنافع اللى فى شارع دمشق لأنه غشاش و نصب على
-----------------------
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=29652
موضوع مغلق