العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 05-06-2009, 11:20 AM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شووووووية صووووووووور طررررررررررريفة.......

جامده جدا
شكرااااااا

Uploaded with ImageShack.us
قديم 05-06-2009, 11:40 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شووووووية صووووووووور طررررررررررريفة.......

يغيب يغيب ويغيب
ويرجع بمواضيعه اللى حرمنا منها الله يسامحك يا دكتور
اضحكتني كتير ولو قولت كام صوره اعجبتني مش هنخلص لانهم كتيررررررررررررررر
وخصوصا دي

انا جدع
ملهاش حل ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
موضوع ممتاز جدا جدا يا دكتور وبأنتظار المزيد

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 05-06-2009, 11:43 AM
تيتوو تيتوو غير متواجد حالياً

تيتوو has a spectacular aura aboutتيتوو has a spectacular aura about
افتراضي حماتى ملااااااااااااااااااااااا ااااك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حماتى ملااااااااااااااااااااااا ااااك

تبقى قاعد في امان الله مع مراتك وقاعدين تهزروا وتقولها بحبك يا توته وتقولك وانا كــ..... وفجأه يدق الباب

هو : خير الله اما يجعله خير من اللي جاي لنا الساعه ديه

هي: مش عارفه قوم افتح يا حبيبي

هو : ربنا يستر

ويروح يفتح الباب وللاسف ربنا ما استجبش لدعوته يلاقي في وشه حماته

هو: ( في سره اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ) حماتي

حماته : ايوه امال عفريتها جاي يطل عليك ايه كل ده علشان تفتحوا الباب انت وقعت على ودنك ولا ايه
هو: في سره ( يا رب الناس كبيره وصغيره بتموت وحماتي اللي خلاص العنكبوت عشش في مناخيرها
لسه عايشه افتكرها يا كريم )

حماته : سرحان في ايه بقى يا راجل يا ناقص اكلمك في التليفون وافولك تعالى بتخانق مع المعلم عكوة الجزار تقوم متجييش

هو : طب ما انا افتكرت ان ولادك اكيد هناك يا حماتي

حماته : ليه هو انا مستغنيه عنهم

هو : يعنى ايه مستغنيه عنى انا وبعدين ده راجل مفترى اخر مرة كان اتخانق مع جاركو اسماعيل الله يرحمه وفضل معلقه في المحل تلات ايام

حماته : انت لو اتهببت مت هالاقي بدالك ميت عريس لبنتي اللي اتعمت لما خادتك واقولها يا بنتي بصيله تقولي بحبه ياماما يابنتي بصي كويس تقولي بحبه اقولها دققي في ملامحه تقولي الموكوسه مالها ياماما اجيبلها صورة قرد وقولها بصي للصورة وبصي له ايه يفرقهم ترد عليا تقولي بحبه ياماما وادي النتيجه اتجوزتك وعملت عمليه ليزر في عنيها ورجعت تشوف كويس ولما فاقت شافتك اتخضت واصرت ان الدكتور يرجعلها نظرها زي ما كان .

هو : كتر خيرك يا حماتي ( في سره يارب مش عايز غير الدعوه ديه وبس خدها خليها تبلع لسانها اكيد هتتسمم وتموت )

حماته: بنتي حبيبتي معلش نسيت اسلم عليكي اما لاقيت الموكوس في وشي

هي : نورتي يا ماما يا حبيبتي عامله ايه

حماته : كويسه بس الراجل اللي اتعميتي واتجوزتيه رفعلي الضغط

هو : معلش يا حماتي معلش

حماته : وبعدين ايه اللي انت لابسه ده شورت وفانله امال فين الكاب انت فاكر نفسك شغال في سيرك ولا كنت بتسليها وبتعملها فقرة المشي على الحبل طب هو انا غريبه اعملنا عجين الفلاحه ادخل غير واتحشم ، وبعدين جيب لي حاجه اشربها يا عديم الذوق يالا .

هو:- يدخل المطبخ ويعملها شاي ويبص لعلبة سم الفيران ويقول اخلص منها واخلص نفسي بعدين يرجع ويقول حرام هاروح من ربنا فين
يرد على نفسه ويقول اكيد ربنا هيسامحني لأ لأ اعوذ بالله من الشيطان بلاش ) ويخرج

حمانه : كل ده علشان كوباية شاي موكوس ومدهول يا حظك يا بنتي وتدوق الشاي ايه ده الشاي طعمه زفت ادخل اعملي واحده عدله يالا

هو : من عنيا يا حماتي (وهو يبتسم مش خسارة فيها علبة سم الفيران كلها ها يالا ... خلينا نخلص )

قديم 05-06-2009, 02:43 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور و غرائب

مشكور جدا
طرائف جميلة

قديم 05-06-2009, 10:00 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور و غرائب

اهو انا بقى نفسى فى ساندوتش برجر زى ده ..... اصلى بعشق البرجر ههههه و عموما بحب اى حاجه دليفرى مع ان مراتى بتطبخ حلو جدا .......
و بمناسبه الموتوسيكل اللى ب 3 عجلات ده ..... ده عايز تغيره العجل كل 100 كيلو لأنه هايتمسح مع كل ملف ههههههه

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا