العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > وظائف مصر موتورز

وظائف مصر موتورز Automotive career opportunities , jobs , Career , find jobs ,وظائف خالية,مواقع وظائف خالية, بحث عن وظائف خالية, كهربائى سيارات عمل خالية, طلب وظائف ,وظائف شاغرة, وظائف مهندسين سيارات ,وظائف بالخارج ,فرص عمل ,البحث عن عمل, وظائف ,توظيف, ميكانيكى فرصة عمل , مصر موتورز وظائف خالية , مهندسين للتوظيف, وظائف خالية ، وظائف شاغرة ، وظائف مصر ، وظائف الخليج ، البحث عن وظائف

قديم 14-11-2012, 10:39 PM
moradrwesh2070 moradrwesh2070 غير متواجد حالياً

moradrwesh2070 is on a distinguished road
افتراضي هام لكل من يبحث عن عمل ( وظائف خاليه)

هام لكل من يبحث عن عمل ( وظائف خاليه)
كلنا دلوقتى بنواجه مشكله قله فرصه العمل
ياجماعه الشغل كتير ومتوفر
بس المشكله عند كل واحد هى طريقه البحث عن الشغل والدنيا اتطورت ولازم احنا كمان نتطور يعنى سيبكم بقه من الجرايد فى دلوقتى مواقع توظيف كتيره وكل يوم فى وظايف كتيره جدا جديده انتم تصفحوها وشوفوا الوظايف الى تناسبكم وقدموا فيها المشكله كلها انكم تلاقوا المواقع دى وانا اعرف موقع مضمون عن تجربتى الشخصيه وهوا معروف جدا وهوا موقع بيت دوت كوم وده لينك الموقع
الموقع ده فى كل يوم وظايف كتيره جدا جديده كل الى تعملوه انتم تدخلوا بس هتلاقوا الصفحه دى

هتسجلوا عادى زى اى موقع بس خدو بالكم من نقطه مهمه التسجيل لازم يكون باحرف وارقام وبعد التسجيل
هيظهر الصفحه دى

اختاروا منها تحميل سيرتكم الذاتيه لو عندكم سيره ذاتيه او لو لسه مكتبتش سيره ذاتيه الموقع هيساعدك تكتبها اختار انشى باستخدام المعد فى السيره الذاتيه
بس
وتدخلوا الموقع كل يوم وتشوفوا الوظايف الجديده وتبعتوا السى فى للوظايف الى تلاقوها تناسبكم
والموقع ده فى كمان خدمه جامده جدا انكم بعد ما تسجلوا فيه السى فى السى فى بتاعتكم بتروح لكل الشركات الى مشتركه فى الموقع وبتكون من اكبر الشركات زى فودافون واوراسكوم وشركات تانيه كبيره لما بتتوفر فيها فرص شغل بتناسب مؤهلكم وخبراتكم بتتصل بيكم وفيها خدمه تانيه ان بعد متسجلوا الموقع نفسه بيبعت ليكم كل يوم على بريدكم الوظائف الجديده وانا جاتلى اتصالات كتيره بعد ما سجلت السى فى من شركات معروفه وغيرها والحمد لله حاليا انا شغاله فى شركه فودافون فى خدمه العملاء ولسه لحد دلوقتى بيجيلى مكالمات من شركات مع انى مسجله السى فى من وقت كبير جدا
وبالتوفيق للجميع
منتظره ردودكم واسئلتكم

قديم 15-11-2012, 02:10 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: هام لكل من يبحث عن عمل ( وظائف خاليه)

احذر اوعى اياك تسجل فيه دي مواقع بتعمل قاعدة بيانات عن الشباب في العالم العربي و حتلاقي لهم موظفين في مصر و بايخدوا منك فلووس و كل احجع بس ابقى قابلني ,انا اعرف ناس اشتركوا معاهم و ارسلوا لهم السيرة الذاتيه و لهم سنييين ولا في اي حاجه كله حجس و تجسس احذروووووا
قديم 15-11-2012, 04:04 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/محمود عبدالمقصود مشاهدة المشاركة

احذر اوعى اياك تسجل فيه دي مواقع بتعمل قاعدة بيانات عن الشباب في العالم العربي و حتلاقي لهم موظفين في مصر و بايخدوا منك فلووس و كل احجع بس ابقى قابلني ,انا اعرف ناس اشتركوا معاهم و ارسلوا لهم السيرة الذاتيه و لهم سنييين ولا في اي حاجه كله حجس و تجسس احذروووووا

لو انت متاكد من كلامك اعمل شكوي في الموضوع عشان محدش يتضر : shwt:

قديم 29-11-2012, 07:59 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/محمود عبدالمقصود مشاهدة المشاركة

يا خبر
الله المستعان

https://www.facebook.com/weam.mohamed.718