العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 23-01-2011, 10:49 PM
الصورة الرمزية SALAHHAKIM
SALAHHAKIM SALAHHAKIM غير متواجد حالياً
هواياتي: الزراعة

SALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond reputeSALAHHAKIM has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن البروتون ساجا 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Slave.of.Allah مشاهدة المشاركة

قرأت كلامك كله قبل كده وهو اللي شجعني اشتري البروتون ساجا

انا متشكر ليك جدا ...إن شاء الله اشتريها قريبا
السلام عليكم
ياعبد الله كلامك ده الى شجعنى انا
على العموم ربنا يكرمك لو محتاج اى مساعدة او معرض او خصم او صيانه نحن ف الخدمه

SALAH HAKIM
قديم 24-01-2011, 12:08 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

لو ناوى على الأوتوماتيك إلحق إحجز ب 1000 جنيه لإن الأوتوماتيك ما بتبقاش كتيرة
ولو غيرت رأيك إسحب فلوسك و لكن لو إتأخرت كام إسبوع ممكن ما تلاقيش أوتوماتيك إلا بعد فترة

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 24-01-2011, 12:13 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEGAREKAB مشاهدة المشاركة

الشكل الجديد مش منطقى إنه ينزل دلوقتى ويحرق الشكل القديم اللى بقاله سنه واحدة بس وهتبقى كارثه على ملاك الشكل القديم وانتوا عارفين ليه طبعا

الشكل ده مش لازم ينزل

الشكل ده مش لازم ينزل
على فكرة الشكل الجديد مختلف كتير عن القديم و لإن الناس مش مركزة أساساً مع بروتون ممكن تبان على أنها موديل تانى
زى الأكسنت الفيس ليفت تحسها مختلفة كتير عن العادية و أحياناً الفيس ليفت ما بيعجبش ناس كتيرة (أنا منهم)

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 07-06-2011, 09:06 PM
يارا يارا غير متواجد حالياً

يارا is on a distinguished road

انا معى 15000الف ويمكن انا ادفع 1000شهرى اعمل فى شركة خاصة معى مفردات مرتب هل يمكن ان اقساط بروتون ساجا اوتوماتيك
قديم 07-06-2011, 09:13 PM
يارا يارا غير متواجد حالياً

يارا is on a distinguished road

انا اعمل فى شركة قطاع خاص ومعى15000ويمكن ان ادفع 1000شهرى هل يمكن تقسيط بروتون ساجا اوتوماتيك