العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 15-01-2010, 05:12 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جديد بريليانس (FRV CROSS)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

يا باشا لأشكر على واجب والشكر الأكبر لك وعلى مجهوداتك المتميزة بس أنا لسه مستنى منك الرد على سؤالأتى فى موضوعك الأخير عن الميكروباص الشيرى اللى هو شبه التويوتا وأنا على فكرة مستنى ردك لأنه مهم جدا ليه وأنا على فكرة بقدر كل ارائك لأنها نابعة من خبرة وثقافة عالية -كل الشكر لك
قديم 16-01-2010, 12:05 AM
mazagngi2002 mazagngi2002 غير متواجد حالياً

mazagngi2002 will become famous soon enough

بس الاسعار عالية
85000 جم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قديم 02-02-2010, 07:10 AM
alhoda alhoda غير متواجد حالياً

alhoda has a spectacular aura aboutalhoda has a spectacular aura about

Brilliance Zhunchi sedan
ياترى العربية دى موجودة فى مصر واضح انها حلوة زى الكورى بس كمالياتها اكتر كتير وشكلها كدة تحفة
انا كان عندى اوبترا والوقتى نفسى اجيب حته صينى زى دى بس بقول اصبر شوية لغاية منشوف الصين هتودينا لغاية فين ... ولو ان انا رايى ان العربيات حاجة ولعب الاطفال وباقى الصناعات الصينى حاجة تانية ده استثمار كبير ومعايير جودة وسلامة وضوابط كتير ارجو ان المستورد يكون عامل حسابها وكمان اهم حاجة خدمة ما بعد البيع وتوفر قطع الغيار ولا ايه يا جماعة ....؟
قديم 13-02-2010, 04:31 AM
maged said maged said غير متواجد حالياً
التخصص العملى: فنى شحن بحرى
هواياتي: منتدى هوايات

maged said is on a distinguished road

شكرآ على الموضوع
قديم 29-03-2010, 03:54 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

العربية موجودة فى مصر وشكرا لكل الاعضاء