العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > إطارات السيارة

إطارات السيارة ساحة تتناول كل ما يتعلق بإطارات السيارات و الجنوط

قديم 11-11-2011, 03:35 AM
الصورة الرمزية b A d R
b A d R b A d R غير متواجد حالياً

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: هغير اطارات و جنوط عربيتي و مش عارف اجيب ايه .. ساعدوني يا ولاد الحلال

انا منتظر سعر اقل يجيلي من اسكندرية لو لقيت السعر هناك اقل انا كدا كدا مسافر كمان 10 ايام هركب و انا هناك

و يا باشا ربنا يكرمك و الف مليون شكر علي مساعدتك و نصايحك الغالية دي

و اول ما اركب هقولك عملت ايه بالتفصيل

AHMED bAdR

octavia a4
قديم 15-11-2011, 12:11 PM
الصورة الرمزية b A d R

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: هغير اطارات و جنوط عربيتي و مش عارف اجيب ايه .. ساعدوني يا ولاد الحلال

[QUOTE=محمد فيصل;549329]توكل على الله
اتأكد ان الفردة المانى وليست سوق اوربية مشتركة
اذا تم التأكد من الفردة المانى وh =سرعات حتى 220 كم /س وسعر 500ج
تصبح تمام ومبروك عليك مقدماً
متابع طمنى بعد التركيب
: CONGRA~238:

أستاذي انا ادامي كونتننتال فرنساوي و جود يير الماني و الأتنين سرعتهم H و انتاج اخر 2010 و الأتنين سعرهم 500 بس انا اللي هجيب البلف الألماني الأصلي و سعره تقريبا 20 جنية للواحد .. اجيب دا ولا دا ؟

رسيني يا باشاااا

AHMED bAdR

octavia a4

التعديل الأخير تم بواسطة b A d R ; 15-11-2011 الساعة 12:47 PM
قديم 15-11-2011, 12:24 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

ممكن تقولى عن المكان اللى حتجيب منة وعنوانة وتليفونة افادك الله والف مبروك .

قديم 15-11-2011, 12:49 PM
الصورة الرمزية b A d R

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelmorsi مشاهدة المشاركة

ممكن تقولى عن المكان اللى حتجيب منة وعنوانة وتليفونة افادك الله والف مبروك .

هقولك بس رسيني الكونتننتال احسن ولا الجود يير ؟

AHMED bAdR

octavia a4
قديم 15-11-2011, 01:07 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

انا حليا مركب كونتينتال وهو جامد اوى بس مشكلتة انة لازم يتغير بعد 30الف كيلو وهذة مدة قليلة اوى وكثير نصاحونى بالمشلان الفرنساوى او الجود يير الالمانى .