العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 27-11-2010, 08:10 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مسابقة الف شكر لاعضاء مصر موتورز - 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

علشان أبو نورا

يعرف أنا بأتكلم وأنا قلبى جامد

وعارف الكرم البورسعيدى

أنا عشت فى بورسعيد 15 سنه

وفاهم كل حاجه كويس

الشعب البورسعيدى رجاله بصحيح

ربنا يكرمك يا هندسة على زوقك وكلامك الجميل ..

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 27-11-2010, 08:13 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

الله يخليك

يا أخويا : حسام

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 27-11-2010, 08:31 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

إسمحلى بإضافة بسيطة يا أبونورا
(هغشش الناس و أقولهم على حاجة)

ممكن كل واحد يزود إحصائياته بإنه يستخدم صحابه و قرايبه و معارفه و زمايله
خليهم يسجلوا فى المنتدى (بعضويات حقيقية)
خليهم يتابعوا موضوعاتك و مشاركاتك
عرفهم بأداة الشكر و خليهم يشجعوك علشان تكسب

و للتذكرة إللى ما كسبش النهاردة قدامه عشر أيام يخطط و يدبر علشان يكسب
و ممكن واحد يخطط إنه يكسب فى نهاية المسابقة خالص بعد ما يكون بنى قاعدة إجتماعية خاصة بيه تساعده على الفوز

يلا شدوا حيلكم

الموضوع محتاج نشاط و شوية إتصالات على تليفونات

بالتوفيق للجميع إن شاء الله
قديم 27-11-2010, 08:33 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

اتمنى لك يا استاذ وائل النجاح الدائم بائذن الله ...

وان كان شخصا يستحق الشكر فهو انت ,,,

لكن انا مش فاهم المسابقة
قديم 27-11-2010, 08:38 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

الأخ العزيز ابونورا طبعا انا شاكر لحضرتك جدا جدا جدا على فكرتك وانك رشحتنى وانا رقم 8 بس اسمحلى انى اتكلم فى كام نقطة كده وياريت حضرتك تقراها وتجوبنى :

اولا : كان نفسى اتشرف بحضرتك فى مقابله امبارح بس للأسف انا مشيت ومشوفتش حضرتك وكان نفسى اتعرف بحضرتك حقيقى والله لذوقك وادبك وحوارك الممتع مع جميع الأعضاء .

ثانيا : اطلب من حضرتك ان تحذف اسمى من المرشحين لأن اللى استفدته امبارح من المقابله الجميلة دى كان اكتر من اموال الدنيا جميعا ولا يساوى تمن ولا كنوز العالم كله ومن حضر المقابله هيقدر ويفهم كلامى كويس من حب بين الأعضاء وكأننا اسره واحده كلنا .

ثالثا : تحفيز الأعضاء لن يكون عن طريق المسابقات ولا الأموال ( اسف لو رأى ضايقك ) ولكن كلنا بنشارك بعض عشان نتواصل ونتعرف ونحل جميع المشاكل اللى بتقابلنا واللى بتقابل غيرنا وذلك حب فى المنتدى واعضاءة وليس من اجل مصلحه والله وحده يعلم اد ايه انا رجعت طاير من الفرحه من المقابله الجميله بتاعه امبارح وفعلا يوم لايعوض ولا يساويه اى شىء اخر .
وفى الأخر المكسب الحقيقى اللى الواحد كسبه هو انه عضو فى مصر موتورز ودة يكفينى شخصيا جدا جدا جدا وارجو الا اكون ضايقت حضرتك بكلامى وتقبل خالص احترامى وتقديرى لشخصك الكريم .

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ