العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-01-2014, 12:05 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

انا اشتركت فى مصر موتور ونايل موتورز فى يوم واحد او اسبوع واحد
وبدات شارك هنا وهناك
عملت موضوع هنا وكوبي وبست هناك
هنا الموضوع لاقى استحسان الناس وفية تفاعل بناء
هناك الموضوع حرفوة ومبقاش لة اى فايدة
هنا بفضل الله بقيت مشرف بقالى اكتر من سنة
هناك عضو برونزى ونادر ما بدخل هناك
اللى بيربطنى بهناك شخص عزيز على جدا وبحب اتكلم معاه
بس هناك عندهم موضوعات كتير بصراحة وفى فروع كتير
هنا لو تمت بعض التعديلات على المنتدى هايبقى اقوى بامر الله

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 02-01-2014, 01:39 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

انا اشتركت في نايل موتورز ومصر موتورز في يوم واحد
وعملت موقف هنا وهناك في يوم واحد وكان الرد مختلف
الكلام ده من 3 سنين تقريبا
والموقف اني عملت اعلان لورشتي علي المنتديين
نايل موتورز : فجأة خدت ايقاف لمدة شهر بدون انذار والموضوع اتحذف في اقل من 4 ساعات
وكنت لسه عامل عضويه يدوب يوم واحد
مصر موتورز: لقيت ترحيب ومفيش مشكله وادارة المنتدي نبهوني اني اهتم برضاء الاعضاء قبل اهتمامي بالعائد ودي حاجه كويسه وبتعمل سمعه افضل
وبالتالي قررت مغادرة نايل موتورز في الحال

ومن نتدي مصر موتورز ليا اعضاء اصبحوا اصدقاء قريبين مني جدا وبزورهم وبيزوروني وبنخرج مع بعض ومنهم
هشام الجزار - محمد القاضي - مصطفي عاطف - حمدي - احمد حمدي - وناس مش عاوز انسي حد

وربنا يوفق الجميع لما فيه الخير

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 02-01-2014, 02:18 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

ومن نتدي مصر موتورز ليا اعضاء اصبحوا اصدقاء قريبين مني جدا وبزورهم وبيزوروني وبنخرج مع بعض ومنهم
هشام الجزار - محمد القاضي - مصطفي عاطف - حمدي - احمد حمدي - وناس مش عاوز انسي حد

وربنا يوفق الجميع لما فيه الخير

حبيبى يا أيمن ربنا يخليك ويحفظك
بجد انت من أكتر الناس المحترمين اللى قابلتهم فى حياتى ونتا عارف انى مبعرفش أجامل
ونعم الأخ والصديق اللى يسد وقت ما تحتاجه مبيتأخرش
ربنا يرزقك ويوفقك للى فيه الخير بإذن الله

وتحياتى لأبونورا الأستاز المحترم وائل مجدى صلاح اللى بعتبره أخ ليا

وتحياتى لكل الزملاء المحترمين

قديم 02-01-2014, 02:22 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

انا اشتركت فى مصر موتور ونايل موتورز فى يوم واحد او اسبوع واحد
وبدات شارك هنا وهناك
عملت موضوع هنا وكوبي وبست هناك
هنا الموضوع لاقى استحسان الناس وفية تفاعل بناء
هناك الموضوع حرفوة ومبقاش لة اى فايدة
هنا بفضل الله بقيت مشرف بقالى اكتر من سنة
هناك عضو برونزى ونادر ما بدخل هناك
اللى بيربطنى بهناك شخص عزيز على جدا وبحب اتكلم معاه
بس هناك عندهم موضوعات كتير بصراحة وفى فروع كتير
هنا لو تمت بعض التعديلات على المنتدى هايبقى اقوى بامر الله

تحياتى لحضرتك يا أستاز محمد

ياريت تخليى صديقك اللى هناك ينضم لنا
الموضوع مش قصة إشراف وبس حضرتك من أعمدة المنتدى
وأكيد صديق حضرتك مكسب لينا برضو
قديم 02-01-2014, 04:38 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

فيه ناس ممكن تفتكر من الموضوع ده انى ضد نايل موتورز كمنتدى بالعكس انا بحب نايل موتورز وبحب كونتكت كارز وبحب منتديات كتير عربيه ولو حد شاف تطبيق البحث بتاعها هيلاقيه بيبحث فى مصرموتورز ومنتديات عربيه كتير

واللى يعرفنى من زمان هيعرف انى كنت من اوائل الناس اللى اعلنت عن اسبيرانزا كلوب مع ان عندنا منتدى للاسبيرانزا والصينى عموماً ومن انشط المنتديات

احنا بلد كبيرة وجمهور السيارات كبير وممكن كلنا نشتغل ونتنافس فى افادة الناس وكل واحد فينا يبقاله اسلوبه ولونه وطعمة عادى جداً

وبالحديث عن تكنووان مثلاً اول لما جم يعملو اعلانات كلمونى الاول وانا كلمت نايل وربطهم ببعض علشان يعملو اعلانات هناك

وغيرهم ايجى سبيد صاحبى وحبيبى وبنتواصل كتير وبنتقابل فى المعارض كتير وبينا كل احترام

موقع الوكيل صحابى وبيبعتولى اخبار على الميل انشرها وبيبعتولى دعوات للافينتات لتغطيتها

لو حد يفتكر منتدى فتيس صحابة صحابى برضو وحضر بعضهم واحدة من مقابلتنا قبل كدة

الحمد لله ده اسلوبنا من زمان ومش هنغيره واللى عايز يفتح منتدى سيارات بكرة انا يشرفنى اساعدة فى الاستضافه والتصميم والتسويق وكل حاجة

الواحد بيزعل بس من الاساليب القذرة

انا لسه بحكيلكم قصه سرقة نايل موتورز واللى بالرغم من كونها سرقة مكتملة الاركان كانت ممكن تبقى عادى ومتزعلنيش انا ولا هانى ولا حد لكن مكتفاش بالسرقه ومسح تاريخنا والف قصه تانية على اعتبار انها قصه تاسيس الموقع

ومش خانا وسرقنا احنا بس اللى كنا فى يوم من الايام اصحابه ده خان الكل علشان المؤسسين يصفصفوا من سبعة لشخص واحد فقط

ومش بس سرق نايل وخلاص لما جيت اعمل مصرموتورز زق عليا ناس وشغل محاضر ووساخة يروحولى الشغل بادعاء ان انى عامل مصر موتورز على سيرفر الشركة اللى كنت ماسكها ساعتها وحلنى بقى علشان تثبت العكس

كان فاكر انه لما يعمل كدة انا بقى هتفرغ لانى ادور على شغل تانى ومعرفش اصرف على المنتدى ويقع على كدة لكن اللى حصل العكس اهتميت بيه اكتر واثبت للعالم بالمعنى الحرفى من اول كيا وهيونداى فى كوريا لحد هنا فى مصر اننا موقع سيارات محترم

يعرف هو ليه هيونداى لما جت تعمل تعريف بعربياتها الاخيرة (السوناتا والالنترا والار بى ) اختارت مصر موتورز مختارتش نايل مع انه زى ما بيقول عندة محتوى اكبر واعضاء اكتر !!

عمره ما هيعرف

الموضوع مش منتدى احسن من منتدى وهيفضل نايل واحد من انجازاتى اللى بعتز بيها وبتمنالها البقاء وعمرى ما اتمناله يقع هو او كونتكت او اى موقع تانى بيفيد الناس وفيه مجهود ناس ميقدروش غير اللى فاهم يعنى ايه مجهود

الحكاية يا سادة فى الناس اللى بتسرق المجهود واللى السرقه والوقيعة والخباثه عندها اسلوب حياة

للاسف هو مش هيستريح الا لما يشوف مصر موتورز واقع خالص
حاولو قبل كدة كتير باختراقات وقله ادب كتير والحمد لله تجاوزناها وبرضو شيلتهم من دماغى خالص وكملت
لكن اللى جد انى اكتشفت انهم مستمرين فى الاساليب الخبيثه ولسه من يومين واحد من اعضائنا المحترمين بعتلى على الفيس تفاصيل محادثة مع واحد منهم داخل باسم هنا فى مصرموتورز يشوه فى المنتدى ويدعوه للانتقال لهناك

طيب لو ده حد محترم هيبعت يقوله حتى شرفنا فى موقعنا كذا كذا وخلاص لكن هو كان حريص فى كل رساله يصور مصر موتورز بشكل سىء ويمجد فى نايل .. زى ما قولت بالظبط اساليب تؤكد انحطاط فكرى منقطع النظير بصراحة

التفاصيل هرفعها تباعاً ان شاء الله وكل كلمة اتكتبت وهتتكتب اشهد الله بانها الحق والصدق ومش كلام مرسل كل حاجة بالشاهد والدليل

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى