العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 27-06-2011, 03:55 PM
ramy6_1 ramy6_1 غير متواجد حالياً

ramy6_1 has a spectacular aura aboutramy6_1 has a spectacular aura about
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

أستاذ سيف
انا محتاج سياره BYD موديل 2007 الى 2009 ضرورى
لو تقدر تساعدنى أكون مشكور
رقمى 0171128531
قديم 28-06-2011, 10:09 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada0202 مشاهدة المشاركة

انا يا باشا كنت عايز اشترى عربية رينو فلوينس موديل 2010 او 2011 كسر زيرو مستعمل متزدتش عن 125000 و انا معايا عربية فيرنا موديل 2008 - فهل هناك امكانية للبدل و نظام القسط هيبقى ماشى ازاى و المقدمة كام لو مفيش بدل و معدل الفائدة
انا من سكان القاهرة
و لو ليك اى استفسار قولى
و شاكر ليك سعة صدرك
ممكن اعرف ضمنات حضرتك اية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 30-06-2011, 01:19 PM
mada0202 mada0202 غير متواجد حالياً

mada0202 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

ممكن اعرف ضمنات حضرتك اية
للاستفسار السريع
09009488
قولى ضمانات ايه اللى انت عايزها ؟؟؟ او ضمانات زى ايه ؟؟
قديم 02-07-2011, 05:40 AM
kodafeen kodafeen غير متواجد حالياً

kodafeen is on a distinguished road
عاجل رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

السلام عليكم ياباشا...انا معايا سياره اوبل استر 2000 ومركبلها من شهر موتور 1600 بدل 1200 موتور استيراد زيرو ومعايا فواتير الموتور بس لسه مثبتوش على الرخصه. وزجاج كهرباء وفتحه سثق كهرباء وجنوط شكلها جامد وقويه جداا.المهم انا عاوز ادخلها لاما
مازدا3 -اوبل استرا الجديده -سيراتو كوبيه -بيجو 308 كوبيه-اوكتافيا الجديده - بيجو 407
ولو مستعمل تبقى خدمتنى لو فى بى ام فى الالفيه ومتعديش 150000 او شيروكى تبقى جامد جدااا
هدفع العربيه مقدم وكل شهر 1000
مع العلم عندنا اراضى وعقارات بس باسم والدى او امى ولانى كنت اشتغل فى السعوديه فكيف اعمل مفردات مرتب
اتمنى انك تخدمنى فى هالموضوع ولو اوك هتلاقينى ادامك
انا من 6اكتوبر -ولو عاوز ضامن معايا شرطه او جيش او حد من اهلى بسيطه
منتظر ردك

التعديل الأخير تم بواسطة kodafeen ; 02-07-2011 الساعة 05:43 AM سبب آخر: اضافه معلومات
قديم 02-07-2011, 04:52 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kodafeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ياباشا...انا معايا سياره اوبل استر 2000 ومركبلها من شهر موتور 1600 بدل 1200 موتور استيراد زيرو ومعايا فواتير الموتور بس لسه مثبتوش على الرخصه. وزجاج كهرباء وفتحه سثق كهرباء وجنوط شكلها جامد وقويه جداا.المهم انا عاوز ادخلها لاما
مازدا3 -اوبل استرا الجديده -سيراتو كوبيه -بيجو 308 كوبيه-اوكتافيا الجديده - بيجو 407
ولو مستعمل تبقى خدمتنى لو فى بى ام فى الالفيه ومتعديش 150000 او شيروكى تبقى جامد جدااا
هدفع العربيه مقدم وكل شهر 1000
مع العلم عندنا اراضى وعقارات بس باسم والدى او امى ولانى كنت اشتغل فى السعوديه فكيف اعمل مفردات مرتب
اتمنى انك تخدمنى فى هالموضوع ولو اوك هتلاقينى ادامك
انا من 6اكتوبر -ولو عاوز ضامن معايا شرطه او جيش او حد من اهلى بسيطه
منتظر ردك
نبداء فى بيع عربيتك ثم نقدر بناء على المبلغ ال معك نحدد تجيب جديد ولا مستعمل
للاستفسار السريع
09009488