العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سول Soul

قديم 02-12-2009, 07:40 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل شيئ عن كيا سول بالصور

العربية تحفة بجد فيها لمسات كتير جدا مبتكره وتحس انها كلها كده اختراع وفئه لوحدها مابين الهاتش باك والكروس اوفر الحاجة الوحيدة اللى مش عجبانى فيها حجم الحوض حاسس انه ضيق اوى بس اجمالاً عربية تحفه والاجمل منها التقرير نفسه تسلم ايدك يا صقر باشا ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 02-12-2009, 07:51 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo adhm مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك------ العربيه من جوه هايله ---بس من بره ينقصها كل نفس زائقة الموت
ربنا يخليك يا باشا
طيب مينفعش انا لله و انا اليه راجعون

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 02-12-2009, 03:06 PM
mohd_rafat mohd_rafat غير متواجد حالياً

mohd_rafat is on a distinguished road

تسلم إيديك وألف شكر عالتقرير الجميل ده وبصراحه أنا كنت ناوي إن شاء الله أشتريها بس لما شفت الجولف 6 أبهرتني لكن لما شوفت البرافو سحرتني العفريته دي قولت أستنى شويه وأزود وأجيب أروبي أحسن .
وألف شكر لحضرتك تاني .
قديم 02-12-2009, 03:23 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

العربية تحفة بجد فيها لمسات كتير جدا مبتكره وتحس انها كلها كده اختراع وفئه لوحدها مابين الهاتش باك والكروس اوفر الحاجة الوحيدة اللى مش عجبانى فيها حجم الحوض حاسس انه ضيق اوى بس اجمالاً عربية تحفه والاجمل منها التقرير نفسه تسلم ايدك يا صقر باشا ptmnlo123per122
هو فعلاً الحوض ضيق شويه, بس صورة الحوض دى بالموتور ال 2000سى سى الى عندنا هنا علشان 1600 سى سى حتلاقى الدنيا اوسع شويه, و كمان هما مصغرين حوض الموتور علشان يدى وسع اكتر للصالون

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 18-12-2009, 03:26 AM
volt8500 volt8500 غير متواجد حالياً

volt8500 is on a distinguished road

سيارةجميلة ورائعة