العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 12-09-2009, 02:18 AM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute
افتراضي عايز تسأل عن التعديل.؟؟في حاجة محيراك في التعديل.؟؟ حط سؤالك هنا وهتوصلك الاجابة.

بسم الله الرحمن الرحيم

أخباركم ايه يا شباب.؟؟

في الموضوع دة باذن الله اللي عايز يسأل عن أي حاجة في التعديل يتفضل يسأل وباذن الله هتوصلة

الافادة على أكمل وجه.

مستني أسألتكم.

Click Here
قديم 12-09-2009, 02:24 AM
ILOVE mitsubishi4ever
Guest

افتراضي رد: عايز تسأل عن التعديل.؟؟في حاجة محيراك في التعديل.؟؟ حط سؤالك هنا وهتوصلك الاجابة.

عايز تعديل للوكتافيا
قديم 12-09-2009, 02:28 AM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تسأل عن التعديل.؟؟في حاجة محيراك في التعديل.؟؟ حط سؤالك هنا وهتوصلك الاجابة.

ينفع اعمل تعديل لو رايد لعربيه 206 مو 2000
وهل ممكن اجيب بودي كيت من مصر ولا اجيب من بره احسن
وهل ممكن اني اركب التربو بتاع ال407 في الموتور
معليش علي الاسئله الكتير

قديم 12-09-2009, 02:30 AM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute

ينفع اعمل تعديل لو رايد لعربيه 206 مو 2000
لو رايد ولا لورايدر.؟؟

وهل ممكن اجيب بودي كيت من مصر ولا اجيب من بره احسن
البودي كيت اللي هيتجاب من برة هيتكلف كتير ولو انت هتشتريه من السعودية يبقى أحسن لأن أسعار البودي

كيت في السعودية معقولة.

وهل ممكن اني اركب التربو بتاع ال407 في الموتور
موتور ايه.؟؟

حدد نوع السيارة

Click Here
قديم 12-09-2009, 02:40 AM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute

لورايدر
و البودي كيت سعره كام في السعوديه
موتور 2000CC

الكلمات الدليلية
تعديل سيارات