العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 02-01-2012, 03:10 PM
عايز عربية عايز عربية غير متواجد حالياً

عايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايز عربية اشغلها ابونية مدارس ومشاوير خاصة للعائلات ايه اقتراحتكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amroadam مشاهدة المشاركة

السوزوكى جميلة واقتصادية وعلى فكرة مش ضعيفة ديه شغالة تمام مع ناس اعرفهم وهتوفر معاك كتير انما الفولكس بلاش منه هو صحيح شغال فى الهرم كتير بس مشاكله رخمة وبعدين مش اى حد بيشتغل فيه لازم بتوع فلوكس وقطع غياره غالية وبردوا مش عند اى حد
وممكن تجيب الادا الاستيشن الشنطة كبيرة اوى ممكن تعمل كنبة تانيه ورا او تروح لنجار يعملك زى دكتين فى وش بعض زى العربيات البوكس كده وتشيل 4 اطفال كمان لان الاطفال حجمهم صغير وبعد لما توديهم وعرفت تنسق الوقت
شوف شركة مندوب تسليم زى شركات تميمة والحاجت ديه بتبئا عايزة ناس بعربيتهم يوصلو المنتج للعميل ومرتباتهم كوبسة بتعدى 1500 ده غير العمولات واهى نواية بتسند الزير وربنا يكرمك
وده واحد بيبيع عربية استيشن
http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=686349
وده واحد تانى وربنا يكرمك
http://www.contactcars.com/UsedCars_...p?CarID=684976
انت باشا جميلة فكرة الادا ستيشن بس برده هيكون العدد محدود يعني اخرهم عشرة مش هتبئ لذيذة يعني اخر الشهر هههههههههه
بالنسبة للسوزوكي الفان اسعارها ايه دلوقتي؟؟؟؟ مشكور جدا علي افادتك يا زعيم
قديم 02-01-2012, 03:13 PM

عايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura aboutعايز عربية has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

حلك عندى يا باشا
فيات 124 ستيشان
حسبة 12 او 13 الف
تجبها وتعملها كراسي فى الشنطة ....تعمل كرسيين بالطول كل كرسي هياخد طفلين يبقى اربعة فى الشنطة واربعة على الكنبة واتنين ادام
المجموع عشرة
اما الفلوكس الميكروباص عربيات جميلة جداااااااااا وقطع غيارها كويسة ومتوفرة بس المشكلة ان الميكانيكية بتعتهتا فى شارع الهرم او حلوان وكمان قطع غيارها وسعرها من 20 الى 25 الف بدون سيرفيس
انا كان عندى زمان عربية راما مكروباص وكانو السواقين يتمنو يشتغلوا عليها من نضافتها يااااااة كانت ايام وانزل بقى احاسب السواقين واشخط فيهم والكلام اللى فهمة انت دة بقى والوردية دى تعبانة ومصطلحات غريبة
ربنا يكرمك يااااااااااااااااااااا رب
انت حبيبي مش صاحب بس كفاية انك دايما بتفدني في اي موضوع بعمله ربنا يباركلك بالنسبة للفلوكس الميكاروبص ديه ده اخر اسعار ليه مفيش اقل شوين وتكون حالتها ممتازة عشان انا باشوف في اسكندرية عندنا دايما السواقين بيركنوا في الشارع ونازين تصليح فيها مغلابهاهم يا عيني

بالنسبة للفيات استيشن فكرة طحن بس المشكلة انها هتاخد عدد قليل برده صح؟؟
قديم 03-01-2012, 09:29 AM

طيب دلوقتي ايه رايكم في السوزوكي الفان ولا البلونيز؟؟؟؟
ولو بلونيز فابريقة وموديل التسعينات بتكون في حدود كام؟؟؟ والسوزوكي الفان الحالة المظبوطة بتكون بكام
قديم 04-01-2012, 09:22 AM

الووووووووووووووووووووووو وووووو:TH E_PR~18:
قديم 06-01-2012, 09:40 PM
الصورة الرمزية ahmed_elmagree
ahmed_elmagree ahmed_elmagree غير متواجد حالياً
من انا؟: facebooky
التخصص العملى: taleb in: Technical school of advanced technology maintenance next to ahly club in nasr city
هواياتي: mgnon 3rbyat

ahmed_elmagree is a jewel in the roughahmed_elmagree is a jewel in the roughahmed_elmagree is a jewel in the roughahmed_elmagree is a jewel in the rough
غاضب جدا رد: عايز عربية اشغلها ابونية مدارس ومشاوير خاصة للعائلات ايه اقتراحتكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

وبلاش البلونيز عربية تيييت قوى
2ablne ya 3m w ana awrek el tet deh bt3ml aih

CARS IS MY DRUGS