العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 09-05-2013, 04:11 AM
الصورة الرمزية amr_00
amr_00 amr_00 غير متواجد حالياً

amr_00 has a spectacular aura aboutamr_00 has a spectacular aura about
افتراضي رد: تثبيت بالسلاح فى شبرا كلاكيت 100مره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziadahmed19 مشاهدة المشاركة

ده فيلم هندى واللى بيصور كان واقف فين وكان عارف اللى حيصل ولامتفق معاهم عشان يصورهم واللى سائق العربة بيهدى من اول الفيلم والشارع فاضى عشان يسرقوه مصر بخير يااخى
واضح ان ده تاليف عشان الناس تخاف

فيلم هندى . ربنا ما يوقعك فى حاجه زى دى والناس هتجيب رشاشات وتعمل فيلم على اساس ان احنا عايشين فى مدينه الانتاج الاعلامى .. وعلى فكره يا فندم فى اكتر من 100 فيديو بجد ومش فلم زى ما حضرتك بتتريق وبتقول دى ناس بتصور . خش على اليوتيوب وانت تشوف وتتفرج وتقول عليها افلام دى كاميرا متعلقه فى مبنى .
وعلى فكره مصر مش بخير ولا حاجه حضرتك يا عايش فى التجمع الخامس يا بتكلمنا من دبى . يا فندم انا شخصيا اضرب عليا نار على طريق فى الشرقيه . وفى ناس اعرفها اتسرق منهم عربيتهم بنفس الطريقه . واحد صحبى اتقتل على طريق بلبيس . ارجوك متقولش افلام تاليف عشان الناس تخاف .عشان دى حقيقه حضرتك مش عاوز تشوفها حاجه ترجعلك .

اتفرج يا باشا على الفلام واشرب بيبسى

عش ماعشت فإنك ميت ، وأحب من شئت فإنك
مفارقة ، وإعمل ماشئت فإنك مجازى به
.........................
نار لم تحرق إبراهيم .. سكين لم تقتل إسماعيل .. بحر لم يغرق موسى .. وحوت لم يأكل يونس ... قل لن يصِيبنا إلا ما كتب الله لنا.

التعديل الأخير تم بواسطة amr_00 ; 09-05-2013 الساعة 04:27 AM
قديم 09-05-2013, 04:45 AM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziadahmed19 مشاهدة المشاركة

ده فيلم هندى واللى بيصور كان واقف فين وكان عارف اللى حيصل ولامتفق معاهم عشان يصورهم واللى سائق العربة بيهدى من اول الفيلم والشارع فاضى عشان يسرقوه مصر بخير يااخى
واضح ان ده تاليف عشان الناس تخاف
والله اتمنى تبقى مصر بخير وربنا ينجينا من البلطجيه دى

على فكره لا فيلم هندى ولا يحزنون انا واحد من الناس اتعرضت مرتين للتثبيت وربنا نجانى الحمد لله لدرجه انى لو شفت موتوسيكل اوفسبا او عربيه مفيمه بنسى الطريق وبركز معاهم جدا وبحاول اكون ح>ر لابعد الحدود يعنى مشاويرك كلها عكننه لان الطريق مابيخلاش من الموتوسيكلات ولا العربيات المفيمه وده احساس نتيجه من اللى حصل معايا
ربنا يبعد عنك الاشكال دى لكن انسى بالطريقه اللى احنا عايشينها وبالتعامل الامنى الضعيف لابعد الحدود وبالايادى المرتعشه اللى ماسكه البلد ان مصر هتبقى بخير انسى احنا بنتكلم فى واقع مش فى ميول سياسيه

قديم 09-05-2013, 06:05 AM
الصورة الرمزية tefa_memo
tefa_memo tefa_memo غير متواجد حالياً

tefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to behold

ربنا يحمينا ويحمي جميع الناس من كل شر واذي اللهم انا نسألك الامن والامان في بيوتنا واموالنا واعراضنا وطرقاتنا وعملنا وفي كل مكان وزمان يا رب العالمين

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
اللهم اني استغفرك من كل ذنب اذنبته
...........
سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم
...........
سبحان الذي سخر لنا هذا وما كنا له مقرنين وانا الي ربنا لمنقلبون

قَالَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:
(( الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ وَلَا يُسْلِمُهُ وَمَنْ كَانَ فِي حَاجَةِ أَخِيهِ كَانَ اللَّهُ فِي حَاجَتِهِ وَمَنْ فَرَّجَ عَنْ مُسْلِمٍ كُرْبَةً فَرَّجَ اللَّهُ عَنْهُ كُرْبَةً مِنْ كُرُبَاتِ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَمَنْ سَتَرَ مُسْلِمًا سَتَرَهُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ))
قديم 09-05-2013, 06:10 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

ربنا يسترها علي الناس بصراحة فيديوهات نوجع القلب

قديم 09-05-2013, 11:31 AM
zerocairo zerocairo غير متواجد حالياً

zerocairo is on a distinguished road

فعلا فيديو فى منتهى السخافه
و اللى وصفه انه فيلم هندى معاه حق
انا من القاهره و ليل نهار فى الشارع فى طريق المحور و الدائرى وانا من المهندسين وبنزل الهرم و المنيل و المعادى سواء انا أو اصحابى أو أهلى ... و كل حاجه عاديه جدا .. و زهقنا بقى من نغمة الإنفلات الأمنى و الجو الممل ده
احنا مش فى الصومال ,,, و بدون شك ان فى جرائم تتركب لكن مش بالشكل الساذج اللى فى الفيديو ده
انا واثق ان فى جهات عامله حملات الكترونيه لترويع الناس و نشر حاله من الفزع فى المجتمع