العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-01-2009, 07:56 PM
دكتور احمد دكتور احمد غير متواجد حالياً

دكتور احمد is on a distinguished road
افتراضي رد: يارب حد يبفيدني

انا بضم صوتي لصوتك يا ريت حد عندة الافادة
قديم 29-01-2009, 08:57 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

مفيش اي معرض حتي يقبل انك تدفع 10% من قيمه العربيه
علي الاقل تدفع 50 او 60% و يقسط الباقي علي سنه ولا اتين بالكتير
و فوائد عاليه و شيكات و هم و غم
الاحسن هات عربيه صغيره و لا ربنا يكرمك بمبلغ محترم ابقي كبرها

حـازم خـضـر

قديم 29-01-2009, 09:02 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

الى كل الناس ال عندهم استفسار وضح طلبك وسيب طريقة الى الاتصال بك او ممكن تكلمنى على 0125485222 او 26435119fficeffice" />
بس احب اوضح نقطة مهمة جدا جدا مش من المعقول ان حد عايز يقسط عربية ثمنها 140 الف ويدفع 15 الف مقدم
يا جماعة الامور مش سهلة كدة وكمان اية الضمنتات ال عند اى حد انة يسدد مبلغ زى دة
انتظر ردوكم وعلى اتم استعداد انى اساعد الجميع
قديم 29-01-2009, 09:30 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة جديدة بالتقسيط

الى العضو سلوى ممكن توضحى حضرتيك بتشتغلى اية علشان الضمنات كمان يريت تكلمينى على 0125485222fficeffice" />
او 26435119 وانا اشرح لحضرتيك كل الطرق والى كل واحد عندة استفسار اما توضح طريقة اتصال بك او تتصل بى فى اى وقت وتقول انك من مصر موتورز
قديم 30-01-2009, 03:53 PM
الطارق الطارق غير متواجد حالياً

الطارق is on a distinguished road
عايز عربية بالتقسيط المباشر

السلام عليكم

ارجو الافادة اريد شراء عربية شيفروليه لانوس بالتقسيط المباشر بمقدم من 10الاف الى 15الف بقسط من 1000 الى 1200

ياريت الرد بسرعة

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة