العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Siena

قديم 17-12-2009, 03:49 PM
omarsami2009 omarsami2009 غير متواجد حالياً

omarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: كل اللى بيفهم فى السينا يخوش

سام باشا انا اللى خلانى محبش الكورى انى ركبت واحده هيونداى اكسيل موديل 99 ال 1500 سى سى اتوماتيك هيا بتاعت خالى و اللى دايقنى منها و خلانى كرهتاها ان العربيه عامله 94000 كيلو و عايزه عامره كامله و كمان من اول ما جبها و السحب بتاعها وحش اوى و كل ما يصلح فيها حاجا حاجا تانيه تبوظ و العربيه اللى انا بدور عليها هتبقى بتاعت والدتى فا مش عايز كل شويه تروح الى مكانيكى او تقف منها فى الطريق
قديم 17-12-2009, 03:52 PM

omarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of light

طب حضرتك تفضل ايه فى العربيات اللى حضرتك قولت عليها بس بلاش البريد عشان خفيفه اوى على الطريق
قديم 18-12-2009, 12:20 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

قبل السيينا كان معايا فيليشيا 97 ... و انا بشتريها فكرت في الاكسيل خصوصا علشان كان فيها اوبشنز اكتر وسيدان مع اني كنت لسه شاب عازب و عايز هاتشباك
وحمدت ربنا اني مجبتهاش لأني معتقدش انها كانت حتستحمل نص اللي عملته في الفيليشيا او السيينا
لكن عموما الكوري اتحسن و اتطور كتير عن الاول من الاكسنت للفيرنا للنيو اكسنت
من السيفيا للسيراتو .. أو موديلات الالنترا
طالما العربيه لوالدتك فالسيينا حتبقى افضل من الفيليشيا لأنها انعم (بباور والفيليشيا من غير ) وكمان الشنطه الكبيره تنفع للسفر و الشيل
الابيزا و الكورسا والبولو اختيارات ممكن تلاقي منهم في رينج السعر بس انت وحظك على ما تلاقي حاله كويسه
الشاهين عربيه محترمه بس غالبا مش حتبقى مناسبه لوالدتك برضو
وبلاش البرايد
وبرضو لو قابلت اكسنت او لانوس 1 بحاله كويسه ممكن تبص عليهم لو في رينج السعر

بس برضو الاهم الحاله
عموما ده رأيي الشخصي ودي العربيات اللي في بالي دلوقتي شوف برضو رأي بقيه الزملا

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 18-12-2009, 12:31 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

قبل السيينا كان معايا فيليشيا 97 ... و انا بشتريها فكرت في الاكسيل خصوصا علشان كان فيها اوبشنز اكتر وسيدان مع اني كنت لسه شاب عازب و عايز هاتشباك
وحمدت ربنا اني مجبتهاش لأني معتقدش انها كانت حتستحمل نص اللي عملته في الفيليشيا او السيينا
لكن عموما الكوري اتحسن و اتطور كتير عن الاول من الاكسنت للفيرنا للنيو اكسنت
من السيفيا للسيراتو .. أو موديلات الالنترا
طالما العربيه لوالدتك فالسيينا حتبقى افضل من الفيليشيا لأنها انعم (بباور والفيليشيا من غير ) وكمان الشنطه الكبيره تنفع للسفر و الشيل
الابيزا و الكورسا والبولو اختيارات ممكن تلاقي منهم في رينج السعر بس انت وحظك على ما تلاقي حاله كويسه
الشاهين عربيه محترمه بس غالبا مش حتبقى مناسبه لوالدتك برضو
وبلاش البرايد
وبرضو لو قابلت اكسنت او لانوس 1 بحاله كويسه ممكن تبص عليهم لو في رينج السعر

بس برضو الاهم الحاله
عموما ده رأيي الشخصي ودي العربيات اللي في بالي دلوقتي شوف برضو رأي بقيه الزملا
متشكر قوي على الرد وأنا إن شاء الله نازل السوق بكرة عشان أشوف الاسعار ولو لقيت حاجة كويسة ممكن أخَلص فيها بس حضرتك ادعيلي
قديم 18-12-2009, 12:47 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

ربنا يوفقك في احسن حاجه
وابقى طمنا عملت ايه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &