العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > إطارات السيارة

إطارات السيارة ساحة تتناول كل ما يتعلق بإطارات السيارات و الجنوط

قديم 06-04-2009, 08:25 PM
الصورة الرمزية Meemo The Beast
Meemo The Beast Meemo The Beast غير متواجد حالياً

Meemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant futureMeemo The Beast has a brilliant future
افتراضي رد: عايز اماكن بتوع جنوط فى القاهرة؟؟

من الطريق الزراعي استمر في السير من شبرا الخيمة و هي مدخل القاهرة الزراعي الى أن تجد نفسك على كورنيش النيل استمر في السير على النيل حتى تصل الى مبى الإذاعة و التلفزيون الذي سيكون على يسار الطريق بعد ذلك ستجد مطلع كوبري اتركه و استمر سطحيا على اليمين حتى تصل الى دخلة شمال رئيسية بعد فندق رمسيس هيلتون مباشرة لف مع السيارات لتمر من خلف المتحف المصري و تدور مع السيارات حتى تصل الى مطلع كوبري 6 اكتوبر (اتجاه رمسيس) استمر في السير على الكوبري حتى أول منزل يمين على الكوبري انزل منه و استمر في السير مسافة حتى يقابلك مطلع كوبري أحمد سعيد متطلعش الكوبري و انزل من جنبه يمين هو ده شارع أحمد سعيد اركن عربيتك بعد بداية ظهور محلات قطع الغيار لتجد على اليمين و اليسار و حتى بعد أول تقاطع مع شارع الجيش مجموعة من معارض الجنوط و بالتوفيق
قديم 05-09-2012, 08:44 AM
tota_osha50 tota_osha50 غير متواجد حالياً

tota_osha50 is on a distinguished road
للاهمية رد: عايز اماكن بتوع جنوط فى القاهرة؟؟

احسن معرض للكاوتش والجنوط وانا بتعامل معاه من فتره كبيره هو معرض الصقر عنوانة 31 عمارات السعودية السواح صاحبة اسمه الاستاذ هيثم فرحات بصراحة ناس فى منتهى الامانه وعندهم تشكيلة تحفة من الجنوط واشكال للكاوتش ونتروجين بالضمان وهما ناس محترمة وماشاء الله فاتحين 24 ساعه واسعارهم معقولة جدا وتلفوناتهم 01110278891 او 01201502534 انا بعت ناس كتير وشكرو فى معاملتة
قديم 05-09-2012, 08:51 AM
tota_osha50 tota_osha50 غير متواجد حالياً

tota_osha50 is on a distinguished road

انا اول مره رحت للرمانى الى فى السواح بس بعد فترة ضغيرة فردة الكاوتش ضربت ولما رجعتلوه عاملونى بمنتهى الاستحقار ومرديش يرجعها وقالى انت السبب مع انه عيب صناعة وكان ضاحك عليا فى تاريخ الانتاج بعدها واحد صاحبى وصفى معرض الصقر ومن ساعتها بقالى اكتر من 3 سنين بروح عندهم
قديم 15-04-2015, 07:49 PM
hamada saber hamada saber غير متواجد حالياً

hamada saber is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tota_osha50 مشاهدة المشاركة

انا اول مره رحت للرمانى الى فى السواح بس بعد فترة ضغيرة فردة الكاوتش ضربت ولما رجعتلوه عاملونى بمنتهى الاستحقار ومرديش يرجعها وقالى انت السبب مع انه عيب صناعة وكان ضاحك عليا فى تاريخ الانتاج بعدها واحد صاحبى وصفى معرض الصقر ومن ساعتها بقالى اكتر من 3 سنين بروح عندهم
يا جماعة والله العظيم نصيحةمنى بجد محدش يتعامل مع محلات رومانى
انا كان ليا تجربة سيئة جدا جدا معاة واتضحك عليا فى عشر الاف جنية وهسرد ان شاء الله موضوع خاص عن الموضوع دة قريبا بس نصيحة منى المحل دة سمعتة بقت وحشة جدا ومش انا بس اللى بقول كدة واللى عايز يتاكد يروح يجرب ويشترى اى حاجة من عندة سرقة ونصب ومغالاة دة غير المعاملة اللى زى الزفت