العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-04-2009, 01:00 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف تعرف انك احد ابناء الجيل الموكوس؟

عاوز اضيف نقطتين تلاته
1.اذا كان حلمك امتلاك سياره 128 ابارث حمراء بجنوطها المروحه و طاره الدركسيون الاسبور
2.اذا كان حلم كل اسره امتلاك سياره 131 او 132 دليل علي التفوق المادي و الجتماعي
3.اذا كانت معظم التاكسيات بيجو 504و كانت حلم المعلمين و التجار و الدكاتره و المهندسين و لسان حالهم يقول البيجو بيجو!!
4.اذا كان حلامك تركيب اطواق نيكل علي الجنوط او جعل فوانيس الاناره الاماميه ذات لون اصفر لجعل السياره اكثر رياضيا
5.اذا كنت تعشق محمد ثروت و هاني شاكر في اغنيه بلدي الشهيره
6.اذا كنت تستمع الي سمير الاسكندراني بشاربه و لحيته المشهورتين و هو يغني يانخلتين في العلالي
7.اذا كنت تشتري سجائر مارلبورو لاعتبارها الدليل علي الرجوله و التناكه
بس كده

حـازم خـضـر

قديم 12-04-2009, 01:21 PM
هيامى هيامى غير متواجد حالياً

هيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond reputeهيامى has a reputation beyond repute

برافو انا معاكى
قديم 12-04-2009, 01:54 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute

شكرا على الموضوع الجميل, و ذكريات الطفولة.
الحقيقة انو 99% من اللى مكتوب كنت بعمله فى صغرى.
موضوع رائع سلط الضوء على جيل ضاع من ذاكرة الناس, جيل الثمانينيات الذى شهد فترة من أهم الفترات فى حياة مصر, و هى فترة الانفجار و الانفتاح و تغير كل شىء من حولك بسرعة.

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى
قديم 12-04-2009, 07:11 PM
الصورة الرمزية PoweRPassioN
PoweRPassioN PoweRPassioN غير متواجد حالياً

PoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud of
رد: احكم العالم لمده ساعه؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

والله يا سمارت انا بحييك بجد على افكارك ديه

بس استغربت من رقم 7 اوى

.حل مشكله فلسطين المحتله بقرار يعطيهم الحق في دوله لها سياده وحقوق "خطوه اولى"

ايه الخطوة التانية طيب

وهل لما تحكم العالم كله هيبقى قرارك بدولة فلسطينية بس !؟

انا بيتهئلى الواحد لو حكم العرب بس (مش كل العام) هيبقى ده كفاية نرمى الصهاينة فى البحر

ولا انت ايه رايك

شكرا جزيلا ليك ..
هحاول اوضح اللي فكرت فيه ساعتها:

لو انا حكمت العرب هيبقى الوضع مختلف لاني في جانب العرب الواضح من غير كلام وهيبقى طرد الصهاينه باثبات دولي لاحقيتنا في الارض ثم ينفذ بقوه الوضع العربي الكامل سلاما كان او حربا بس استراتيجيا بمعنى لازم ندخل مع تكتل دولي مؤمن بالقضيه بتاعتنا والا مش هينفع
لان ممكن الصهاينه وامريكا ساعتها يجندوا العالم اعلاميا ضدنا.فلازم يكون لينا صوت خارجي يعبر معانا من وجهه نظر مختلفه

لكن لو حكمت العالم ساعه مش هتقدر تلغي كل اللي حصل في خمسين سنه من احتلال لفلسطين
لان بكل بساطه الساعه اللي بعديها مش عارف مين اللي هيحكم وبالتالي ابقى ما كسبتش ليهم حاجه

مش عارف !! يمكن المفروض الواحد يكون اكثر جرأه !! بس لازم يدرس الموضوع كويس قبل الساعه بكتييييييييييييييييييييير

Dr.Ahmed AlSherif

هنا تتجسد معاني الارادة والعزيمة والاصرار والتحدي والامل
قديم 13-04-2009, 01:08 PM
الصورة الرمزية a4_
a4_ a4_ غير متواجد حالياً

a4_ is on a distinguished road
افتراضي رد: يلا نلعب لعبة جامدة

علامات الساعة = انتشار الفساد فى المسلمين

el3awaam

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى