العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 18-06-2012, 01:01 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي احمد شفيق رئيس للجمهورية

حصريا وكما عودناكم

احمد شفيق رئيسا للجمهورية

الخبر دة هينشر بعض بضع ساعات ودة النتيجة من الكونترول

الحقيقة دة راى واصل انا احب ان اراهن على الحصان الكسبان

بس عايز اقول شى مهم الى كل الناس احمد شفيق مش ملاك ولكن هو الاصلح فى هذا الوقت وادة لان ناس كثيرة عرفة عيوبة وانتخبتة انما اى مرشح تانى كل الناس كانت بتخفى عيوبة وناس لا تعلم عيوب مرشحها وكانة بدون اى عيوب
وهى دة السياسة ال بجد

خلينا ننسا شوية اى مشاكل ونركز فى شى واحد بس هو ان العجلة تدور البلد حلها واقف وننسا سياسة شوية ونركز فى العمل
نسفى حد يقول انة عامل مظاهرة فى مصنع علشان عيزين يشتغلوا ساعات اضافية وفى طلب على الانتاج واصحاب المصانع بتقولهم كفاية شغل

نفسى اجد ناس فى مصلحة حكومية مش عيزين يمشوا غير لما يخلصوا الناس مش يمشوا قبل معدهم بساعة واثنين

نفسى اجد مدرس قدم شكوا فى ولى امر لانة عرض علية انة يدى ابنة درس خصوصى

نفسى اجد شركات ومصانع وهيئات معلقة ورقة بتقول مطلوب موظفين ومش لقين

نفسى اجد القوة العاملة بتطلب انها تجيب جنسيات من الخارج للعما فى مصر من كثرة العمل

نفسى اجد حجات كثيرة
انتم نفسكوا نعمل مظاهرات ولا نشتغل
قديم 18-06-2012, 01:18 AM
الصورة الرمزية Torn@doo
Torn@doo Torn@doo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical promotion

Torn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احمد شفيق رئيس للجمهورية

اولا // شفيق ليس الافضل ف المرحلة الجاية وادينا بنشوف اللى بيعملة المجلس العسكرى واننا بناخد ع قفانا بالقانوووووووون وسلملى ع الثورة
ثانيا // كل اللى نفس حضرتك فية هيحصل بس لما يمسكها واحد مش حرامى او مشكوك ف نزاهتة لكن ع الاقل مرسصى مشفتش منة حاجة ومش معنى انى مختلف مع واحد فكريا انى انتخب واحد مختلف معايا ف كل حاجة
وانا مش اخوانجى ولا انتخبتهم ف اى مرة قبل كدة لكن انتخبتهم النهاردة لانى عارف يعنى اية شهيد مات قدام عينى عارف يعنى اية تضرب بقنابل غاز وعارف يعنى اية ثورة
** يعنى اية ادى البلد لواحد عسكرى واللى ما سكها اصلا المجلس العسكرى مش هنخلص من العسكر
يا استاذ سيف حملة شفيق ف الاسكندرية كلها حزب طنى وكلهم جايين امبارح ف الجزيرة والراجل قالك انا كنت حزب وطنى وكنت عضو مجلس محلى ف شرق
انا كنت من حملة دعم ابو الفتوح وكنت بتمنى انة يكسب او ياخدها صباااااحى
تحيا مصر وتحيا الثورة والعزة للشهداء
تحياااااااتى
مجرد راى من شاااب مصرى

قديم 18-06-2012, 01:20 AM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

انتم نفسكوا نعمل مظاهرات ولا نشتغل
أنا نفسى فعلا

شعبنا يبطل رغى على الفاضى وعلى المليان

وتكون كل جهوده

مركزه جهة التطور والنهوض بالبلد

---------------------------

ففعلا

إحنا شعب طفيلى عايش على الإستيراد من الآخرين

وشعب مش فاضى غير لشغل الفهلوه

أأقول إيه وأعيد إيه

----------------------

فصورة البلد تتحدث عن نفسها

ومش محتاجه حد يفسر الصوره

----------------------------

بس لو بصينا صح فى صورة البلد مقارنة بالبلدان الأخرى

لتملكنا الحزن الكبير على مانحن فيه من تخلف للأسف

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 18-06-2012, 02:39 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

أنا نفسى فعلا

شعبنا يبطل رغى على الفاضى وعلى المليان

وتكون كل جهوده

مركزه جهة التطور والنهوض بالبلد

---------------------------

ففعلا

إحنا شعب طفيلى عايش على الإستيراد من الآخرين

وشعب مش فاضى غير لشغل الفهلوه

أأقول إيه وأعيد إيه

----------------------

فصورة البلد تتحدث عن نفسها

ومش محتاجه حد يفسر الصوره

----------------------------

بس لو بصينا صح فى صورة البلد مقارنة بالبلدان الأخرى

لتملكنا الحزن الكبير على مانحن فيه من تخلف للأسف
ههههههههههههه.........ههه ههههههههههه
معلش أصلى مش عارف أبطل ضحك من كلامك وكلام الأستاذ سيف
حضرتك والأستاذ سيف سايبين الحكومة الحرامية الضلالية اللى أنتجت لينا هذه الفئة من الشعب الوحش اللى بتتكلموا عليه وماسكين فى ان الشعب هوه الغلطان لأنه أنتهازى وبروطه ومش بتاع شغل
عارف حضرتك كلامكم عامل زى أيه؟ أقولك
أب أتجوز رقاصة وجاب منها عيل فسابه فى الشارع ولما كبر العيل وبقى ما شاء الله حرامى وبلطجى أد الدنيا أقاله الأب ( آه بابن الكلب مش كنت طلعت دكتوررررر)

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم
قديم 18-06-2012, 04:49 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute

مهي لو عالقمة وشوية الشاي مكنتش خربت .

في ناس كتير لسا مش مدركة يعني اية ألي اتعمل في 25 يناير ..