العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 09-06-2012, 06:20 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أعمل ايه في العقده دي؟

نفس حكايتي بس كانت موتسيكلات وكنت باجي الشغل الصبح الساعه 6 صباحا واكمل نوم بس عشان افادي الزحمه واروح بعد الساعه 1 صباحا والحمد لله مع التعود خلاص الرهاب والخوف بيختفي بالتدريخ مع اكتسابك الخبره....

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 15-06-2012, 02:54 PM
HELGOHARY HELGOHARY غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان

HELGOHARY has a spectacular aura aboutHELGOHARY has a spectacular aura about

انا لسه جايب عربية وحسيت الاحساس ده اول ماركبتها وخصوصا انى خايف عليها تتخربش . مع انها اتوماتيك وموديل حديث لكن ماكنتش اتعلمت السواقة على طرق سريعة ولا وسط الزحمة لغاية ما الحمد لله واحد وانا بهدى فى مطب راح خابطلى الاكصدام اللى ورا خبطة بسيطة كده ساعتها بأمانه لقيت القلق راح من عندى لانه بكل بساطة مش هايفيد أبدا. لازم تعرف القلق اللى عندك ده من ايه ؟
قلق وخوف على العربية ولا خوف انك مابتسوقش كويس؟
اعرف السبب وعالجه والموضوع بسيط ان شاء الله وماتنساش تقول دعاء الركوب كل ما تركب العربية .

قديم 15-06-2012, 03:25 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

حاول تمشى كتير الاول فى شوارع مش زحمة اوى وبعدين تدريجيا ابدا سوق فى الزحمة ..

وكمان حط فى دماغك ان العربية لو اتخبطت مش مشكلة وان اللى ييجى فى الصاج امره سهل وديتها زياره للسمكرى وخلاص .. ساعتها هتلاقى قلبك جمد وعندك ثقة اكتر تخليك تعدى من خرم ابره باذن الله ......

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 02-07-2012, 04:33 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

والله انا مش جبان ولا خواف أنا ممكن اضرب واحد أضخم مني 3 مرات

حضرتك مستر فيجو مشرف فى ديفيدى العرب فى قسم التصوير و لاعب اليونج تشون؟؟؟؟؟؟

دى الدنيا صغيرة أوى يا حبيب قلبى