العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 02-02-2009, 01:17 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية مقابله مصر موتورز الثانيه (بالصور)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

طيب يا جماعه طالما المقابله كانت جميله و كل الناس فرحانه بيها
نعمل مقابله تالته قبل اجازه نص السنه ما تخلص
يعني ممكن اخر جمعه في الاجازه
ويكون اسلام جلال قام بالسلامه وصاحبه يكون صلح العربيه ( الف سلامه عليك يا اسلام بس اوعى تبلع السأسأه )
وعم ايمن يكون جاب الجرار او ممكن نعمل test drive للجرار ...
على فكره انا سقت جرار قبل كده في ارض زراعيه وسواقته لذيذه ... الفيتيس كان في النص نحت الدريكسيون
وممكن اخلي بوب الجامد يرجع الماتريكس جوه كيس الشيبسي زي ما انا طلعتها منه ( معايا يا بوب )ptmnlo123per193

وانا عن نفسي حقفل الموبايل قبلها يبومين و اروح ابات هناك علشان حتى لو حصل حاجه محدش يعرف يوصلي ptmnlo123per1127
ايه رأيك يا نور ... دايما انت اللي بتبتدي و تتابع موضوع المقابله ptmnlo123per171

سبقتك يا سامح وسواقته حكاية تحس انك مش همك اى حد ولا حتى الهمر ولو عاوزنى اجى بيه ماشى انا موافق

حته كوبوتا يابانى معتبرة اعتمادية واداء وقطع غيار بالعبيط

قديم 02-02-2009, 01:17 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

وانا موافق وعيب يا لانسر لما تعض فى بعض ده انت حبيبى
وبالمره اوضح قصدى
كلمه بتطلع فى اكياس الشيبسى
مش معناها انها وحشه (وخد بالك انى مقولتش على الكريستاله انا قلت كده على البومه)
انما قصدى انها منتشره جدااااااااا وعشان كده تحس انها بقت رخيصه اوى وممكن تبقى هدايا على امشترياتك فهمت
مش الماتريكس وحشه ولا اللانسر تعبانه ولا معنى كده ان الرينو ببلاش
فهمت يا صاحبى

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

ما انا عارف يا حبى

بس لازم اناغشك كدة ومتهربش من الرد ماوفق على يوم 13 ولا لا

قديم 02-02-2009, 01:37 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

ايه يا جدعان ....
هو الموضوع ده عن ايه ...
الشيبسي
ده كان هزار طبعا .... و ياريت تتطلعي ماتريكس و لا بسكلته حتى في كيس شيبسي و لا باكو لبان ... مصلحه اقصى حاجه طلعتلي كانت ورقه تكسب كيس يبنتس ( فول سوداني مملح ) من كيس بينتس و كان معايا واحد صاحبي بيخمس في الكيس معايا اديته الورقه و قلتله بدله بكيس وحل عن سمايا
ومره تانيه و انا باكل اكلت الهديه (كانت ورقه صغيره و بلعتها في النص )

ياريت تطلع لي ماتريكس في كيس الشيبسي ... دانا كنت اشتري كرتونه كل يوم

وبعدين مش انا يا نور اللي طلبت المقابله تكون اخر يوم في الاجازه ... ليه محسبتش صوتي معاكم
انا حاجز كرسي من دلوقتي ... و عازمكم على ماتريك ... قصدي على شيبسي

الا صحيح يا بوب ... هي الرينو بتطلع في ايه ... اصلي بفكر اغير الماتريكس و اكسب واحده رينو ... ههههههه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 02-02-2009, 01:39 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

ايه الحلاوه دي يا ايمن ... بس انت سايق على الاسفلت
انا سقته في الزراعيه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 02-02-2009, 01:53 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

ا جماعه كده جمعنا 5 اصوات موافقه علي اقامه مقابله جديده يوم الجمعه الموافق 13 ايه اريكم

my peugeot 306 gti6