العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 14-12-2011, 03:11 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
افتراضي رد: دلونى لانها عجبانى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

يابشمهندس ممفور إحنا بنتكلم عن المعامله والزوقيات مش فى الخامات ......يعنى واحد بيسألنى سؤال وبرد عليه وبجاوبه يقوم واحد جاى من قسم تانى يقوله العربيه دى وحشه وتعالى إشترى عربيتى ...............فين الزوق هنا وأدب الحوار .

عموما تشكر على مشاركتك معانا يابشمهندس
هو فيه ايه هي ايه حرب اقسام المنتديات دي الموضوع ابسط من كده يا جماعه وبعدين هو فعلا فيه اعضاء بلاحظ انهم بينصحو بعربياتهم وخلاص من غير ما يذكروا المميزات والعيوب لكن الناس بتبقي فاهمه والرد الصح بيبان

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 14-12-2011, 04:11 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

يا جماعه مع احترامي للجميع العربيه من السلع المعمره يعني ممكن واحد يكون جايب عربيته من تلت اربع سنين ومش مزعلا ف حاجه فيقول العربيه الممتازه انا شايف ان الحكم علي اي عربيه لابد من استمرارها في السوق اكتر من عشر سنين فمثلا بمجرد ان احنا نقول ايه رايكم في تويوتا كرولا هيكون الجواب ايه مش محتاجه جواب اصلا ليه عشان العربيه معروفه جودتها فمش محتاج سؤال رغم ووجود عيوب ف بعض الموديلات بس سمعه العربيه وتوكيلها ع مر سنين وانطباع الناس ليها يكفيها انا معلش طولت عليكم بس عايز اقول ان في سوقنا المصري عربيات كتير اول مره تدخل سوقنا سواء هندي صيني ماليزي وغيرها كتير وعشان لسه جديده فمحدش قادر يقول انطباعه ورايه بصوره سليمه فانا افضل لصاحب الموضوع انه يقوم بشراء العربيات المعروفه ف السوق يعني شيفروليه لانسر تويوتا هيواندي نيسان كيا العربيات اللي لها اسم وسوق ومعروفه وانه ميشتريش سمك في ميه ده معلش هيدفع فلوس ومش فلوس قليله ده الاف الجنيهات اللي بيكون تعب فيهم ونفسه ف عربيه تريحه فانصحك بالماركات المعروفه بس ومتحولش تجرب اي حاجه جديده الا بعد عشر سنوات عارف ليه عشان الجيد هوه اللي هيستمر لفتره طويله ومعلش طولت عليك
قديم 14-12-2011, 04:42 AM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold

يا جماعة انتو زعلانين ليه الاجابة بسيطة السيارة الجاك شكلها حلو والاوبشن حلو بس التوكيل فى الباى الباى فلماذا تغامر بفلوسك عند اعادة البيع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! وتسمع كلام مالوش لازمة مثل(يا عم الحج ديه عربويه صينى ههههههههههه)

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.
قديم 14-12-2011, 10:40 AM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

الجاك b15 من اسبوعين كان تمنها 82 الف والعربيه خاماتها متغيرتش من يوم منزلت حتى الان ......ومنزلش منها اتوماتك .
والاخ إللى بيقول خاماتها رديئه وتقفيلها سيئ .....الظاهر شاف عربيه تانيه غير الجاك . .
انا اكيد ما شفتش عربية تانية ولا حاجة زى ما حضرتك بتقول ولكن الظاهر ان انت ماشفتش العربية اللى كانت فى المعرض عامله ازاى اسوا ما يكون وبعدين انا ايه اللى يخلينى اقول كده على عربيه كانت عجبانى اصلا ولو هى حلوه قوى ايه اللى يخليها لغاية دلوقتى متنتشرش زى عربيات غيرها كتير وليه ادفع 84000 جنيه فى عربية زى دى ومانيوال طالما المبلغ ده يركبنى عربيات احسن منها كتير.
قديم 14-12-2011, 10:42 AM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

يا جماعه مع احترامي للجميع العربيه من السلع المعمره يعني ممكن واحد يكون جايب عربيته من تلت اربع سنين ومش مزعلا ف حاجه فيقول العربيه الممتازه انا شايف ان الحكم علي اي عربيه لابد من استمرارها في السوق اكتر من عشر سنين فمثلا بمجرد ان احنا نقول ايه رايكم في تويوتا كرولا هيكون الجواب ايه مش محتاجه جواب اصلا ليه عشان العربيه معروفه جودتها فمش محتاج سؤال رغم ووجود عيوب ف بعض الموديلات بس سمعه العربيه وتوكيلها ع مر سنين وانطباع الناس ليها يكفيها انا معلش طولت عليكم بس عايز اقول ان في سوقنا المصري عربيات كتير اول مره تدخل سوقنا سواء هندي صيني ماليزي وغيرها كتير وعشان لسه جديده فمحدش قادر يقول انطباعه ورايه بصوره سليمه فانا افضل لصاحب الموضوع انه يقوم بشراء العربيات المعروفه ف السوق يعني شيفروليه لانسر تويوتا هيواندي نيسان كيا العربيات اللي لها اسم وسوق ومعروفه وانه ميشتريش سمك في ميه ده معلش هيدفع فلوس ومش فلوس قليله ده الاف الجنيهات اللي بيكون تعب فيهم ونفسه ف عربيه تريحه فانصحك بالماركات المعروفه بس ومتحولش تجرب اي حاجه جديده الا بعد عشر سنوات عارف ليه عشان الجيد هوه اللي هيستمر لفتره طويله ومعلش طولت عليك