العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 20-09-2009, 06:43 PM
fepsceasar fepsceasar غير متواجد حالياً

fepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسأل على متخصص فى تنظيف صالون السيارة

بالمناسبة انت راجل عسل انا كنت بدور على حاجة زى كدة بس هم بيصلحوا الخدوش اللى فى البودى كمان وليه العربية تفضل عندهم 12 ساعة؟؟؟؟؟!!!

ابو كمال
قديم 20-09-2009, 06:57 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fepsceasar مشاهدة المشاركة

بالمناسبة انت راجل عسل انا كنت بدور على حاجة زى كدة بس هم بيصلحوا الخدوش اللى فى البودى كمان وليه العربية تفضل عندهم 12 ساعة؟؟؟؟؟!!!
إنت إللي زي العسل ...ptmnlo123per1107
بيصلحوا الخدوش التي من الممكن معالجتها لكن مش كل الخدوش الموجوده بالبودي .... وموضوع وجود العربيه لهذه الفتره عندهم ...ده حتعرفه بنفسك أول ماتدخل المركز ... فيه عنايه غير معهوده عندنا في مصر .... والعربيه بتمر بمراحل كثيره من التنظيف والتلميع ... داخليا وخارجيا

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed_kamel ; 20-09-2009 الساعة 07:00 PM
قديم 23-09-2009, 10:41 AM
weels weels غير متواجد حالياً

weels will become famous soon enough

انا اتصلت بيهم بس عطونى ميعاد بعد اسبوعين وانا طبعا كنت عاوز العربيه فى العيد فاضطرت اروح مكان تانى روحت بنزينة وطنيه فى مدينة نصر قالوا انها كويسه لكن بصراحه طلعت تعبانه هو طبعا فى فرق لكن مش اللى انا كنت عاوزه بس يمكن عشان زحمة العيد ,و على العموم انا متشكر جدا على اهتمامك .