العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 21-09-2011, 01:43 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يخرب بيت الانفلات الامني اللي عملته الثورة!!! البلد راحت!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة powerofdream مشاهدة المشاركة

ياجماعة بلاش كده بالله عليكم , كلنا هنا اخوات ومينفعش نشد مع بعض بسبب اختلاف الراي فلن نتذكر ان اختلاف الراي لا يفسد للود القضية

يأما نطلب من الادارة الموقرة بأنها تتم فصل المواضيع الساسية من المنتدي نهائيا ,

ا
ياباشا إحنا كلنا هنا إخوات وأخدين على بعض وعارفين اسلوب كل واحد فينا ومش معنى إن النقاش إحتد شويه إن كل واحد فينا فقد إحترامه للتانى .....لالالا .....الإختلاف بينا هو تواصل وزياده تعارف وحريه فى الرأى .........فى الأخر هتلقينا كلنا إخوات

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 21-09-2011, 01:56 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

انا مش زعلان من كل المختلفين معايا فكريا او سياسيا : سواءا mf86 لانه اخي و حبيبي قلبي
او د. كمال او وليد الوحش او غيرهم لاننا كلنا حبيايب - نقطع هدوم بعض و نفضل برضه حبايب
قديم 21-09-2011, 02:03 AM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا مش زعلان من كل المختلفين معايا فكريا او سياسيا : سواءا mf86 لانه اخي و حبيبي قلبي
او د. كمال او وليد الوحش او غيرهم لاننا كلنا حبيايب - نقطع هدوم بعض و نفضل برضه حبايب
طبعا يا باشمهندس محمود....
: fun_15_8_204[1]:: fun_10_9_134[1]:

لكن في الاخر
: fun_Meting:
قديم 21-09-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

بخصوص حاحا و تفاحة - او بخصوص يعقوبيان او غيرها

سواءا بلال او علاء او غيرهم هم في الاصل كتاب ادبيين او صحفيين قد اتفق انا مع بعض نتاج اعمالهم او اختلف معها و ما اتفق انا معه قد يختلف غيري عليه و ما اختلف مع قد يتفق غيري عليه!!! و في بعض اعماله احبها جدا و في بعضها احتقرها جدا و حتى في العمل الواحد قد اعجب بفكرة او فقرة معينة و اصدم من فكرة اخرى في نفس العمل!!!! ده امر وارد و طبيعي جدا في اي عمل ادبي!!!!!!!

عموما ده توضيح لان عمارة يعقوبيان و غيرها مش اهانة للكاتب لانها كانت رواية عميقة ذات مغازي عديدة و اولها انها فضحت الفساد و فساد النظام في صورة ادبية صريحة قد يتقبل البعض صراحتها و قد يعارضها البعض و نحن لسنا بصدد عمل جلسة نقد ادبي الان

نرجع ثالث مرة للموضوع سواءا علاء او بلال او غيرهم من كتبه او دعاه او صحفيين او قنوات او جرائد او مجلات او حتى فلاحين و صنايعية و غفر و جهله لهم الحق في ابداء رايهم و التعبير عنه بصورة او اخرى و انا كمتلقي اقبل ما يعجبني و يتوافق مع افكاري و اعارض ما ينفرني و اختلف معه!!!! يعني لو واحد عمل حاجة غلط يبقى كل ما يقول رأيه في حاجة اقوله اتوكس يا بتاع حاحا - ده اسلوب رخيص بعض الشيء و قد يفقدنا الكثير من الاراء التي قد تكون سديده!!
قديم 21-09-2011, 02:05 AM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

استاذ mmfor
كل يوم باحترمك اكتر من ايوم اللي قبله
فعلا الرجال مبادئ