العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 20-05-2012, 05:31 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
مميز ايه اكتر وقت بتحب تسوق فيه العربيه ادخل قولنا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا الموضوع باين من عنوانه فياترى ايه اكتر وقت بتحب انك تسوق فيه العربيه واشمعنى الوقت ده بالذات

انا عن نفسى بحب اسوق مابين الساعه 12 بليل الى 6 الصبح فعلا بتبقى جامده جدااا الشوارع رايقه وباخدها من اول كورنيش المعادى لغاية حلوان جرى مبنزلش عن ال 100 مبقفش غير فى المطبات فقط غير كدا الهوا والواحد بيجرى على كورنيش المعادى بيبقى ليه ريحه منعشه جدا بجد والله علشان كدا مش بحب اجيب بنزين الا من حلوان رغم ان البنزينات مغرقه المعادى بس اروح اخبط 20 كيلوا رايح و 20 كيلو جاى علشان البنزين فقط والاستمتاع بالطريق

وانت بقى ايه الوقت اللى بتحب تسوق فيه مستنيك تقولنا

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 20-05-2012, 05:49 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اكتر وقت بتحب تسوق فيه العربيه ادخل قولنا

وانا كمان بحب اسوق والناس نائمين يعنى انا الى الأن لم انم والساعة الأن الخامسة إلا الربع صباحاً بس ماسقتش هههههههههه ---موضوع شيق إن شاء الله

قديم 20-05-2012, 09:47 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

انا اكتر وقت وقت العصر وقبل غروب الشمس امشي علي مهلي علي سرعه 60 واشغل الكاسيت ع الاخر وافتح كل الشبابيك وشويه لب واعيش
قديم 20-05-2012, 10:24 AM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

يوم الجمعة من بدرى لغاية بعد العصر من المغرب الزحمة ترجع تانى
قديم 20-05-2012, 10:31 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

انا اكتر وقت وقت العصر وقبل غروب الشمس امشي علي مهلي علي سرعه 60 واشغل الكاسيت ع الاخر وافتح كل الشبابيك وشويه لب واعيش
ههههههههههههه
دماغك عالية اوووى

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات