العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 12-05-2009, 04:37 PM
I_AM_LEGEND I_AM_LEGEND غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مسؤل مبيعات بشركة "عربيات"..موزع معتمد كيا ورينو

I_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the rough
افتراضي رد: رسوم اللوحة المعدنية الجديدة 100 جنيه

بلد مفيرسة.........ptmnlo123p er1146
قديم 17-09-2009, 03:07 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

اخواتى فى الله -أنا والله حاسس بيكم وبحبكم كلكم فى الله
بس لو عايزين نصحتى مفيش حاجة هتتغير والبلد دى هاتفضل كده والعمر هايعدى واحنا لسه بنندب لان الدنيا كلها ابتلاء ..قولوا حسبى الله ونعم الوكيل وحاول يا اخى انك تشوف امكانياتك ايه وابدء من خلالها وصدقنى والله ربنا هايكرمك لان لكل مجتهد نصيب( قل هل يستوى الذين يعملون والذين لايعملون).. والله العظيم انا ابتليت ابتلاء شديد جدا بس موقفتيش ومازلت بحاول ويمكن تلاقى فى تجربتى فايدة لك.فانا من اسرة فقيرة
1- والدى توفى وانا صغير حتى لم اره ووالدتى هى التى راعتنى ..اتخرجت من كلية تربية(قسم لغة انجليزية) ولم اجد شغل
2-اشتغلت فى المطاعم باليل وبالنهار مشرف نظافة فى الشوارع (تخيلوا !!!)
3- ثم اشتغلت فى بازار سياحى بياع بالنهار وباليل مدرس دروس خصوصية بشهادتى
4- اتغربت فى شرم الشيخ2 سنين بعيد عن زوجتى واطفالى ثم خدت تحويشة العمر وسبت مراتى واولادى الصغار وسافرت روسيا واتعلمت اللغة الروسية فى الجامعة ولا تتخيلوا كم كلفنى هذا (الكثير والكثير)
5_رجعت واشتغلت وربنا كرمنى واشتريت شقة وعربية وعملت حادثة كبيرة مازلت بسببها حتى الان مديون للبنك خاصة بعد افلاس شركة التامين ptmnlo123per144 ولكنى لم اقف !!!
6_كملت تعليم تانى وذاكرت سنتين تانين واخدت دبلومة الارشاد السياحى واصبحت مرشد سياحى -لكن بردة ده مش كل حاجة فيه مضايقات من اعداء النجاح والحاقدين
بس هانعمل ايه لازم نحاول ونصبر ونضحك وكمان نرقص ptmnlo123per154 وصدقونى والله والله
العبد القوى خير واحب الى الله من العبد الضعيف ..وأوعى تنسوا أن اللى خلق العباد لم ينساهم وأنه أرحم بهم من الام على ولادها ..استغفروا الله واستعينوا به يجعل لكم مخرجا
قديم 20-09-2009, 08:25 AM
Kaza Miza Kaza Miza غير متواجد حالياً

Kaza Miza is a jewel in the roughKaza Miza is a jewel in the roughKaza Miza is a jewel in the rough

يا ما تدقش

انا معايا بكالريوس تربية رياضية

وفاكر كويس قوى لما خدت الثانوية العامة وفاكر والدى ووالدتى وهما بيقولولى ادخل تربية رياضية حتتعين من تانى يوم ما تتخرج
وانا ما اعرفش اى حاجة عن الرياضة واتخرجت بتقديرى من الكلية واستنى التعيين مفيش فين التعيين يا ناس مفيش

فعملت زيك كدا وفتحت محل موبايلات والحمد لله كان مكسبة فى الاول كويس وشوية بدات الامور تتعقد وتتعقد لحد ما بقيت انا اللى بصرف على المحل

ففضيتها واشتغلت سواق واهوة الحمد لله ماشى الحال

احسن ما اسيب ابنى ومراتى يموتوا فى الجوع

وحسبى الله ونعم الوكيل